erjo wrote:Hvilke kuldeerfaringer har dere andre? Noen problemer? Hvilke? Noen gode råd til eiere av T4? Egentlig trenger jeg ingen råd nå, men kjekt å vite hva en bør huske på....
Hallo !
Jeg bor i den andre "byen" i Ringsaker
Fikk montert inn komplett Defa Smart-Start pakke i begynnelsen av Desember.
Bilen har fungert bra helt til i forrige uke

Da ville den ikke snurre starteren skikkelig rundt og til slutt stod den helt stille

Har mobilitetsgaranti fra Møller og de ordnet med hjelp fra Viking.
Bilen ville ikke snurre starteren enten ved hjelp av mobil hjelpestarter eller ved bruk av startkabler fra bergingsbilen.
Mannen fra Viking kunne desverre ikke ta med seg bilen inn den dagen og jeg satte på lader og motorvarmer igjen, med håp om start neste dag.
Jeg fikk ikke start på den neste morgen heller og Viking kom tilbake og tok med seg bilen inn til Møller Hamar.
Fikk beskjed i dag at de skal få undersøkt den i ettermiddag.
Det er ikke mye kunnskap jeg har om slike ting, men det er noe som sier meg at det er starteren det er noe feil med.
At den ikke får nok strøm, at den ikke går i inngrep for å "snurre" motoren eller at den rett og slett er defekt.
Må bare få benytte anledningen til å skryte og takke veldig mye for den servicen jeg har fått på Møller Hamar.
Alle jeg har vært i kontakt med på Møller Hamar har gjort sitt beste for å hjelpe meg i den situasjonen jeg og min Caravelle kom i på grunn av kulda.
Dette har ført til at jeg i dag kjører Audi A3 som leiebil fra Møller Hamar