T3 Syncro stjålet på Majorstua. 5000 kr finnerlønn
-
Ørnulf
- -

- Car: T3 Syncro Scooby, T3 Westy Atlantic Syncro
T3 Syncro stjålet på Majorstua. 5000 kr finnerlønn
Min kjære Caravelle C T3 Syncro er stjelt fra gateparkeringa på Majorstua!! Hvem gidder stjele en slik bil?Frakte tjuvgods?
Om noen har sett den:
UE-kjennetegn,
Stort soltak,
Mangler bakre støtfanger
Surfeklistere på vinduene
Aluminiumsfelger
Sølvmetallic farge
5000 kr finnerlønn!!
Tlf 98232849
Om noen har sett den:
UE-kjennetegn,
Stort soltak,
Mangler bakre støtfanger
Surfeklistere på vinduene
Aluminiumsfelger
Sølvmetallic farge
5000 kr finnerlønn!!
Tlf 98232849
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Føler med deg
Føler virkelig med deg! I fjor høst stjal slasker skiltene og vognkortet fra min Camper. Bilen var parkert langs Uelandsgate i Oslo. Da jeg kom tilbake fra sydenferie i februar var hele bilen borte. Jeg fant imidlertid bilen ikke langt fra hvor jeg bor. I følge politiet er denne typen bilen veldig lett å stjele da det er bare å bruke flat skrutrekker i tenningslåsen for å starte.
Du spør hva slaskene skal med bilen din? Skiltene fra bilen min ble misbrukt til å fylle på bensinstasjoner, for deretter stikke fra regningen. Slaskene hadde også flere bom passeringer uten å betale. Derfor er det viktig at du anmelder forholdet med engang du er gjort kjent med ugjerningen. Hvis ikke kan du i verste fall risikere å bli sittende igjen med en del ukoselige regninger.
Det er vel heller ikke utenkelig at bilene slaktes for å ende opp som deler…..
Du spør hva slaskene skal med bilen din? Skiltene fra bilen min ble misbrukt til å fylle på bensinstasjoner, for deretter stikke fra regningen. Slaskene hadde også flere bom passeringer uten å betale. Derfor er det viktig at du anmelder forholdet med engang du er gjort kjent med ugjerningen. Hvis ikke kan du i verste fall risikere å bli sittende igjen med en del ukoselige regninger.
Det er vel heller ikke utenkelig at bilene slaktes for å ende opp som deler…..
tlf 98893763
-
Ørnulf
- -

Still Missing
Jepp, det var det med 15" Zenderfelger. Anmeldte tyveriet med en gang ja. Har egentlig ikke så stor tro på delebilteorien, tror mer på skilt/vognkort-teorien, samt transport av annet tjuvgods.
Anyways, jeg venter på telefon fra politiet eller regning fra bomselskapene...
Anyways, jeg venter på telefon fra politiet eller regning fra bomselskapene...
ingen hindring!!!!
For to år siden var det noen som prøvde og stjele min t3 på bjølsen men så leit for dem det var ikke noe motor i den
. Men må erlig innrøme at desse bilene er lette og stjele. populere steder og sette ifra seg stjålene biler Er .... Maridalen, Sagene/ Bjølsen (masse dophuer) holmenkollen, opsal traktene bøler på P plasser runt der nøklevann. Så da har du litt og titte runt på sory polaker boksta runt ved p plassene der og God tur ( skal være på på vakt jeg og )
-
Ørnulf
- -

Bilen funnet!
Min ble funnet i en sidegat mellom blindern og sykehuset, nærmere bestemt hasselhaugveien. Den ble taua inn av viking.
Mine fine 15" Zenderfelger og gode Dunlop var borte, og erstattet med noe superslitte og stygge felger. Annet som var gone var den gamle stereoen, verktøykassa og andre remedier som luftmadrass og kjeledresser fra bak i bilen. Det gamle surfebrettet var dog på plass. Men mine surfeklistremerker i vinduene var tatt av! ha ha merkelig!!
Så takk dere som har holdt utkikk. Men forsett gjerne å se etter mine 15" Zenderfelger...
Så etter at Møller Ryen har fikset tenningslåsen, jeg fått på nye hjul så skal jeg på veien igjen, denne gang ,med tyveriforsikring og "The Club" eller likende "låsestav" på rattet og giren. Noen som har noen ide om disse er noe tess? Hvor kjøper man de forresten?
Ørnulf
Mine fine 15" Zenderfelger og gode Dunlop var borte, og erstattet med noe superslitte og stygge felger. Annet som var gone var den gamle stereoen, verktøykassa og andre remedier som luftmadrass og kjeledresser fra bak i bilen. Det gamle surfebrettet var dog på plass. Men mine surfeklistremerker i vinduene var tatt av! ha ha merkelig!!
Så takk dere som har holdt utkikk. Men forsett gjerne å se etter mine 15" Zenderfelger...
Så etter at Møller Ryen har fikset tenningslåsen, jeg fått på nye hjul så skal jeg på veien igjen, denne gang ,med tyveriforsikring og "The Club" eller likende "låsestav" på rattet og giren. Noen som har noen ide om disse er noe tess? Hvor kjøper man de forresten?
Ørnulf
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641