T3 Syncro stjålet på Majorstua. 5000 kr finnerlønn

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Ørnulf
-
-
Car: T3 Syncro Scooby, T3 Westy Atlantic Syncro

T3 Syncro stjålet på Majorstua. 5000 kr finnerlønn

Post by Ørnulf »

Min kjære Caravelle C T3 Syncro er stjelt fra gateparkeringa på Majorstua!! Hvem gidder stjele en slik bil?Frakte tjuvgods?

Om noen har sett den:

UE-kjennetegn,
Stort soltak,
Mangler bakre støtfanger
Surfeklistere på vinduene
Aluminiumsfelger
Sølvmetallic farge

5000 kr finnerlønn!!
Tlf 98232849
TaigAGreEn
-
-
Car: T3 SYNCRO
Phone: 40492641

Post by TaigAGreEn »

15" Zenderfelger? Eg skal holde et øye oppe!! jævler...
Tage Vedal

T3-fan
tilstad
-
-

Post by tilstad »

Litt teit spørsmål kanskje, men det var ikke alarm på den vel?

Tenkte bare på det siden noen påstår de er så populære å stjele, så jeg lurte på om de er så populære at de stjeles med alarm også...
Espen
-
-
Phone: 95216652

Post by Espen »

Alarm var ingen begrensning for de som var å forsynte seg i min i hvert fall, men start på 1,6TD'en i 15 minus, nei det fikk de ikke til...
Espen

vidaroslo

Føler med deg

Post by vidaroslo »

Føler virkelig med deg! I fjor høst stjal slasker skiltene og vognkortet fra min Camper. Bilen var parkert langs Uelandsgate i Oslo. Da jeg kom tilbake fra sydenferie i februar var hele bilen borte. Jeg fant imidlertid bilen ikke langt fra hvor jeg bor. I følge politiet er denne typen bilen veldig lett å stjele da det er bare å bruke flat skrutrekker i tenningslåsen for å starte.
Du spør hva slaskene skal med bilen din? Skiltene fra bilen min ble misbrukt til å fylle på bensinstasjoner, for deretter stikke fra regningen. Slaskene hadde også flere bom passeringer uten å betale. Derfor er det viktig at du anmelder forholdet med engang du er gjort kjent med ugjerningen. Hvis ikke kan du i verste fall risikere å bli sittende igjen med en del ukoselige regninger.
Det er vel heller ikke utenkelig at bilene slaktes for å ende opp som deler…..
tlf 98893763
Ørnulf
-
-

Still Missing

Post by Ørnulf »

Jepp, det var det med 15" Zenderfelger. Anmeldte tyveriet med en gang ja. Har egentlig ikke så stor tro på delebilteorien, tror mer på skilt/vognkort-teorien, samt transport av annet tjuvgods.
Anyways, jeg venter på telefon fra politiet eller regning fra bomselskapene...
tito

ingen hindring!!!!

Post by tito »

For to år siden var det noen som prøvde og stjele min t3 på bjølsen men så leit for dem det var ikke noe motor i den :lol: . Men må erlig innrøme at desse bilene er lette og stjele. populere steder og sette ifra seg stjålene biler Er .... Maridalen, Sagene/ Bjølsen (masse dophuer) holmenkollen, opsal traktene bøler på P plasser runt der nøklevann. Så da har du litt og titte runt på sory polaker boksta runt ved p plassene der og God tur ( skal være på på vakt jeg og )
sklepp
-
-

Post by sklepp »

ja, selv er jeg en bøler-traver, og ser ofte biler uten skilter her, og masse rust hauger, har også sett en del t3'er rundt her.. mange uten skilt..

Jeg tar meg en tur ut nå jeg, for å sjekke.. Er jo kjent i område her..
1987 Westy Hightop
tito

ja

Post by tito »

Ja slik er det Da vet du hvordan det er oppe på p plassene runt i dittteritorium Skullerud er også et sted haha :lol:
sklepp
-
-

Post by sklepp »

VAr ute å sykla en lengre tur i dag, fant ingenting :/
1987 Westy Hightop
tito

hei

Post by tito »

Da er jo dette distriktet utelukket nesten da haha
Ørnulf
-
-

Bilen funnet!

Post by Ørnulf »

Min ble funnet i en sidegat mellom blindern og sykehuset, nærmere bestemt hasselhaugveien. Den ble taua inn av viking.
Mine fine 15" Zenderfelger og gode Dunlop var borte, og erstattet med noe superslitte og stygge felger. Annet som var gone var den gamle stereoen, verktøykassa og andre remedier som luftmadrass og kjeledresser fra bak i bilen. Det gamle surfebrettet var dog på plass. Men mine surfeklistremerker i vinduene var tatt av! ha ha merkelig!!

Så takk dere som har holdt utkikk. Men forsett gjerne å se etter mine 15" Zenderfelger... :)

Så etter at Møller Ryen har fikset tenningslåsen, jeg fått på nye hjul så skal jeg på veien igjen, denne gang ,med tyveriforsikring og "The Club" eller likende "låsestav" på rattet og giren. Noen som har noen ide om disse er noe tess? Hvor kjøper man de forresten?

Ørnulf
Bullitt

Post by Bullitt »

Godt å høre at den er tilbake. Da har vi kontroll på hovedstads
syncroene igjen...
Vi møtte vel hverandre nesten i porten hos Viking da :lol:
TaigAGreEn
-
-
Car: T3 SYNCRO
Phone: 40492641

Post by TaigAGreEn »