når den kommer hjem får jeg se hva som må gjøres for å putte skilt på den... MEN den skal til landstreffet i september
hvorfor jeg har kjøpt den og hva jeg skal med den??? aner ikke... bare måtte
og da oppdaterer jeg nå med bilde:

Jeg lover deg at stripene skal bli på bilen - ikke mange så har så fine striper som det er på "Stripå"... derav navnet...BayJon wrote:IKKE FJERN STRIPENE!!!!!

Gleder meg til å se denne i Austbygd i september! Og hvis du absolutt ikke skulle greie å finne ut hva du skal med den, så kan jeg hjelpe deg; selg den til meghunter wrote: når den kommer hjem får jeg se hva som må gjøres for å putte skilt på den... MEN den skal til landstreffet i september
hvorfor jeg har kjøpt den og hva jeg skal med den??? aner ikke... bare måtte

hunter wrote:.....
Rattdekselet er det også noen som vil ha![]()

nå er de på igjen... ble skrudd av siden selger var redd for at snøen skulle ødelegge dem...skaravelle wrote:Allerede noen som har stukket med vindusviskerene ser jeg

ja - ligger inni bilen nå... tenker det kommer på i morgen... får ta bilde av det daTaigAGreEn wrote:Fikk du med stativet til bakluka?

Det er et Paulchen stativavdem wrote:Paulchen eller Fiamma stativ? Er festene skrudd i bakluka eller er det klemmer av noe slag?
Edit: Ser jo nå at det nederste festet er bolta gjennom, paulchen da kanskje.....

og slik ser det ut montert i rutahunter wrote:og jaggu fikk jeg med en slags original myggnetting som passer i skyvevinduet i skyvedøren... sikkert kjekt å ha

Jeg synes bilen ble skikkelig tøff med sykkelstativ... i god stand er det ogsåavdem wrote:Hvis du en vakker dag blir skikkelig lei det stativet er det bare å si ifra...........