subwoofer wrote:Støl i arma i dag?

Takk for detHappyT3 wrote:Da møtte jeg deg igår! Du passerte Lierhøyda like ca 16:20 ikke sant? Fin bil
Forsøk med terasseolje (Jotun), vet det høres ut som galmannsverk, men forsøk på et lite felt og vurder effekten
Gni inn, og poler bort alle rester med lo-fri klut eller lo-fritt papir

Skjønner godt at du er skeptiskskaravelle wrote:Tror jeg vil ha flere innspill på den varianten, har jeg aldri hørt om før... Hvilken farge bruker du?

Mine tanker gikk mot lyse brune dekksiderskaravelle wrote:Hvitt tak??? Tror jeg holder meg til slik den er nå. Har bestilt orginal-lakk på boks for å teste grill-list, og skal prøve leppe på den også. Men er usikker på om det gir ønsket effekt.

Nja, vet ikke helt med den dekkside-ideen...hansstef wrote: Mine tanker gikk mot lyse brune dekksiderKlart taket skal være som det er!
Grill- list og rundlykter med leppe kan være tøft det. Rune sin postbil er et godt eksempel på det. Denne støttes jo av en herlig senk også da slik at leppene kommer til sin rett helt nede ved bakken.

Fin bil, dette blir'a! Får etter bare 5 måneder lyst på T3 som hobbybil igjen, jeg. Men, men.... Hold oss orientert om hva som trengs for konvertering til 5-trinns-kasse.skaravelle wrote:Siden det ikke fins noe særlig facts på ombygging til 5-trinns kasse på "early"-T3, tenker jeg at det det er på sin plass med en liten "how to"-oppdatering her...
Punkt nr. 1:
DON'T!![]()
Er ihvertfall ikke plug'n'play, gir ikke opp, men chassiet må modifiseres. Tar altså vesentlig lengre tid enn beregnet

Har De ikke lest posten da, unge mann?Rudeboy wrote:White sides, og greier - "må" man kjøpe dekk levert med white sides eller finnes det no "ettermarkedsløsning" hvor man kan slenge på hvitt i etterkant ?
skaravelle wrote:Liten oppdatering:
Orginale C-dekk er satt på AllyCatene, med whitesides. Syns det var litt knotete å få det bra, men det hjelper seg. Er bare på et hjul det ikke sitter skikkelig nå. Godt å få litt mer rullediameter, selv om den fortsatt ikke er langbeint.
![]()

Vet ikke om jeg vil legge inn noe bilde, står fremdeles fast på at dette ikke er noen god idè.Tur-Bo wrote:Tross velmenende råd om å la vær med å sette inn nyere fem trinnskasse, er jeg i gang med den samme prosessen, har du mulighet til å ta et bilde av elendighetenOg for å lese av km standen på kmtelleren puttet du bare inn en vanlig papirlapp ?
Og hva med gearstanga ? Jeg tok glad og fornøyd med meg en femtrinns spak fra en nyere diesel bare for å oppdage at gulvet jo er anderledes på denne gamle traveren