Grunnen for att ikke det siste raden under benkeplate er tatt er rett å slett fordi jeg var tom for stoff, synd å si det, men jeg trenger mer stoff
Denne puta på setebeltet har kun en eneste jobb, å det er å gi meg litt bedre komfort... skal ha nye av disse i rosa
Hva skal du bruke bilen til??? har blitt brukt daglig i 3 uker, siden jeg fikk skilt på den?? har blitt en det helge/ nattkjøring også på kompiser som skal til eller fra... å når dem kommer fram har dem ikke lyst å gå
Å ikke minst hvorfor skal jeg ha/ bygge en bil som er helt lik alle andres??? Jeg vill skille meg ut ha noe gøy, ikke den der stripa på panelene rundt bilen osv.. det blir bare teit når alle skal ha det likt!!! Enig...
Kan nevne att jeg har en Mitsubishi Eclipse ( for di som vet hva det er ) også den langt i fra orginal, har en Suzuki PV og en 3 hjuls moped... dette fordi jeg liker spesielle ting som ikke naboen har...
Alikevel kan ikke finne hvite baklys hos martin?? skal sende en mail til han jeg...
Trenger også den " støren" som du låser av diesel pumpa med... har Møller dette ???
Anders