Skjønner at folk er veldig negative til denne T5`n... Det er en bil full av feil, har en 06 174hk 4motion selv.Bilen har nå gått 93.000 Denne blei det byttet manifoild på i fjor pga at denne hadde sprukket,jeg syntes bilen også går dårlig til å være en bil med nesten 200 diesel hk,clutch er veldig høggete ved rått/regnvær, og ikke mist dette med lakk problemer.
Mn for min del så hadde ikke dette irritert meg så mye, hadde man sluppet å krangle hver eneste gang man har en feil på bilen. For alle de som jobber på møller veit så godt om disse feilene som går igjen hos alle. Men det som skjer at de klarer alltid å få lurt seg unna og får låppa en stakkars kunde for halve måndeslønnen hver gang bilen er inne på gulvet.
Har klaget på at clutchen er så veldig rar ved rått/regvær. Har hatt bilen inn 2ganger for å sjekke, men hver gang "nei vi finner eller merker ikke noe uvanlig med denne"...
Men bare vent å se nå, nå er bilen min uten garantier, da kan man nok banne på at de finner ut at det er noe galt med clutchen, for da må man jo dekke reprasjonen selv.
Har bilen forresten også inn for lakkering nå, har krangla med diverse personer på forskjellige avdelinger av møller ang lakk/sink skade. Den klassiske rundt skyvedørerne, tanklokk, underkant dører og ved innsteg ved fordører.
Det jeg da fikk dekket av garanti var det rundt skyvedørs håntakene. Da stod jeg igjen med alt det andre, som jeg selvfølgelig måtte dekke selv pga feil håndtering av bilen. hehe, jeg forstår ikke at de alltid klarer å vri det over på bilens eier. De veit jo så godt om feilene, hvorfor kan de ikke bare dekke alle de feilene som går om igjen og om igjen??!!
Men når alt er som det skal, og solen skinner og man er ute å cruiser, så finnes det ikke noe bedre bil å kjøre når det gjelder kassebiler.
Er vel min 10`nde Vw. Like forbanna hvergang det er no surr , men ender HVER GANG med en ny Vw