Tusen hjertelig takk for fin mottakelse!
Som sagt, så har jeg ikke bilen i hende enda, men driver og prøver å legge litt planer/ønsker for ting jeg har lyst til å gjøre med den.
Lyktene/grillen ble kjøpt inn for et par år siden da jeg nekta pappa å sette firkantlykter på den (fordi jeg syns bilen kler rundlykter _mye_ bedre), men han klaga på dårlig fjernlys i rundlyktene, så da ble tusenmetere kjøpt inn, og i samme sleng fikk vi tak i den grillen. Den er uoriginal, og dermed originalt uten emblem... Emblem prøvde vi selv å montere, og dette ble mindre enn pent, men så var ikke grillen verdens nydeligste å ha med å gjøre i utgangspunktet heller, men nå er den jo definitivt helt fryktelig...
Syns bilen kler lyktene, men skulle ønske det gikk å få tak i grill med emblem hvor det var plass til syvtommere, men det nærmeste man kommer er vel disse sørafrika-grillene med femtommere eller no slikt?
Angående motorbytte er det ikke noe jeg ser veldig mye på, ettersom motoren er god og sterk og aldri har hatt problemer, men har jo lest litt rundt her om at 1.9eren er kjent for å være veldig tørst, samt ikke akkurat veldig sterk... Med et par tonn på stussen merker man at bilen sliter litt, men da bare i høy hastighet (motorvei). Kunne muligens en femtrinns girkasse hjulpet til med den ekstra cruisetrøkken? I høy fart blir det jo fort mye bråk grunnet at motoren går på ganske høyt turtall...
Får se om det kanskje blir noe treff på meg når jeg en gang får fingrene i bilen, men den er som sagt ikke min enda

En annen ulempe er jo det at bilen for tiden står parkert i Valencia i Spania, ettersom min stemor bygget om garasjen mens bilen var ute, og dermed får den ikke plass lenger

. Bilen er jo også 100% sommerbil, så usikker på når sesongen eventuelt må legges ned, men er det lov å møte opp på treff selv om man bare kommer i gammal Golf?
En siste ting, jeg studerer for tiden i Trondheim, og ser jo at det er noen folk som har busser her oppe... Skjer det møter eller treff eller noe her oppe jevnlig som en stakkars "initiate" kanskje kan snike seg med på (da i den nevnte Golfen), hvor man kanskje kan få se litt på andre sine biler? (hvis hansstef bor på Tyholt, rett ved MTS, så har jeg garantert sikla litt på bilen din:)