Ja da e vel berre å setta igang'
Litt løent stigtrinn
Eit hol her ja
Platerust..skal sandblåsast
hmmm
vekk me driten
og inn med nytt. Tok meg friheiten til å bruka 2mm stål sånn at da varar dobbelt so lenge som da orginala
"Bestyraren" på besøk eingong i vår
Garasjen er alltid full og ute er da alltid regn, så da måtte lagast garasje(i regnet)
her e ""veggane komt opp
Nei det er ikkje eg som står bak sveiseapparate
Da vart litt tenking for å få opp taket. men fantasi + ein syncro og diverse drit å bygga opp med so gjekk da
Begynnar å likna noko no
tada!
partytelt for syncro

total kostnad ca 500kr. 2 pressenningar kjøpt på finn til 75kr stk og noko stål eg får ganske rimlig på jobben
slipt ferdig stigtrinnet
og fått på god industrigrunning
andre sida samme oplegg..
fiksa på bilverkstad betyr liming lappverk faenskap og ikkje eingong grunning på den nye plata!
ahh
laga ny plata. her har eg forma fronten. 2mm stål
bakenden klar
montert i bil. sveisen vart ikkje heilt fin for eg brant gjennom ein plass der det er ein stor haug med sveis, betyr at eg skulle ha kappa ut meir gammalt stål
slipt og hatt på brunox. i etterkant har eg funnet ut at eg skal ta opp igjen den utvendige plateskjøyten der med sandblåsing
Slipt diverse rust og behandla med brunox
litt meir presentabelt etter sliping ja.
neste utfordring....
hmm ja her var da litt kjeks
røska vekk litt drit og da visar seg att omfanget strekker seg over eit større område enn tenkt
bunnen av a stolpen er løen i bunn og

'
måtte ta av ein bete av golvet for å få tilgang. sattan golvet var jo 5mm tjukt her.
testa med ei bay takgrind.. kruno på verket

skal laga meg ei "safari" grind til han seinare
tilbake til kanalen.. her skulle eg liksom skjera ut kanalbunnen..
da gjekk ikkje heilt som planlakt og eg fekk nok ein minne for livet på hånda
måtte då finna på noko parolympics arbeid og bestemte meg for å pussa opp stigtrinnet. har masse hammarlakk ståande. den er vistnok berekna for maling oppå rust..kjempelurt. eg veit allerede at den er ubrukelig på nytt stål , men tenkte å gjera ein holdbarheits test på stigtrinnet her då. pussa vekk alt laust med stålkost
og 2 eller 3 strøk med hammarlakk
2tånns krok kjøpt frå jostein her inne!!

pussa vekk store mengder rust og gravgrust og fekk på brunox
og etter å ha matta ned brunoxen vart da montert ein mykje bedre grunning