Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Post Reply
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Re: Trekkvogne

Post by Tistlo »

Kjøyretøyforskriftene er samansatt av eit totalt rot av reglar som snakkar over og under seg sjølv. og bak rattet sitter alle slags halvtullinger plassert rundtom i da ganske land for å forvalta og leika baron med desse reglane.. har hatt kontakt med ein på mail no. han prøver seg med dokumentasjonskrav frå fabrikk eller uavhengig kompetent laboratorium(TÜV - $$$) Regelverket til gammal bil er pissenkelt, men dog ikkje for buss, da ser ut som da ikkje er noko regelverk for buss. men no skal han få leita fram dei reglane for meg ivertfall.
ikveld fant eg eit skriv på nettet som seier att da IKKJE!! er dokumentasjonskrav på frontale beskyttelsesystem på bilar før 1janual 97. eureka!! :D

Men no må eg opp å fortsetta med litt jobbing på syncroen. imorgo vert da nok sveising på ein 72 doka som eg ligg laaaaa aaa aa ngt bak sjema på. samma gjeld jo syncroen men eg MÅ få orden på kufangar oplegget mens han endå er buss, og eg kan ikkje kjøyra han før han er bil..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Er jo litt spent på denne greia med buss og dokumentasjonskrav, men den regelen du henviser til med frontale beskyttelsessystem stemmer den, det er bare det at de bilene som hadde dette før måtte få det innskrevet i vognkortet innen en bestemt dato som jeg ikke husker. Etter denne dato var det ulovelig å kjøre rundt med kufanger på bilen medmindre det stod i vognkortet eller at den var av den nye nummererte, godkjente typen ( som desverre ikke finnes til T3)
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Den nye regelen er berre å drita i. ikkje tilbake virkande kraft på reglane i norges land(heldigvis"!!!). den nye regelen kom i 2006 so da e ikkje problem.

Eg får ikkje svar lenger frå han biltilsyn duden etter att eg ba han finna fram regelverk for frontal beskyttelse på minibuss klasse M2. tolkar da som at da ikkje finst regelverk. då gjelder kun sunn fornuft med andre ord. Får eg kufangar i vognkortet skrevet inn som buss, følger det med om eg nedklassar til bil.
Men etter å ha funnet skrivet om at da ikkje er dokumentasjonskrav på kufangar på bilar før 97(skal legga inn link seinare når eg har alt på stell) so er eg fullstendig overbevist om at ein kan få til kufangar på gammal bil og. fordi dei gamle reglane er serdeles enkle i sin heilheit.

Eg kjem tebake med meir info på detta når eg får da godkjent. gjenstår å få tinga kontroll og vist han.. so kan eg nedklassa han og godkjenna hengarfestet, so kan eg ta ein tur innom eu kontroll og sjå kor dyr handlelisto vert med tanke på foringar frame og gudkveitkva.. furutsatt at motoren helder so lenge :D Eg må få skifta kjølevatnet og lufta systemet. stolar ikkje heilt på denne innkapsla vannballongo men da går seg vel te. skyvedørs kanalen er ivertfall friskemeldt! satan peise, da var meir rust dar enn eg hadde draumt om... hjørnar bak drit eg i no. e ikkje kritisk på eu kontroll so da får venta litt. må få laga meg ei takgrind te han og, men spørst om eg røkk på da i ""ferien""
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Nei, det er ikke tilbakevirkende kraft på disse reglene. Derfor var det ikke nødvendig å plukke av bøylene på gamle biler som allerede hadde bøyler montert da de nye reglene kom. Men hvis du monterer bøyle nå på en bil som ikke har hatt bøyle fra før, så er det de nye reglene som gjelder. Og det hjelper ikke å påstå at denne bilen har hatt bøyle i årevis. For da gjelder det, som Tur-bo skriver, at denne bøylen skulle vært ført inn i vognkortet før en bestemt dato. Hvis ikke bøylen står i vognkortet så er det pr definisjon en ettermontering som må gjøres etter de nye reglene. Så det eneste håpet du eventuelt har, må være om disse reglene ikke gjelder for minibuss.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

hmmm då vert ting vanskligare igjen :? såg for meg at dei "tidsriktige" reglane gjaldt bilen uansett..
problemet er dokumentasjonskravet isofall.... da finst vel ikkje noko "uavhengig kompetent laboratorium" her i landet eingong?? fangaren vil tilfredstilla reglane for bil, men det jevla arket med bokstavar manglar...

eg må forska vidare. alltid nokon smutthol i regelverket.. nokon som veit kva direktiv som omhandlar vinsjfeste?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Hei igjen

Skjer stadig litt småttri på bilen og den smyg seg nermare og nermare godkjenning.
kufangar er produsert, laga fester på bilen og montert. støtfangaren vart ombygd og alt vart malt. bunnpanno framme vart rustsveist og da vart fjerne ein gammal fogl frå oppunder bilen der ein plass. forstillingen vart sjekka for slark. INGENTING nevneverdig å spora! :)
masse ekstralys er kjøpt inn til bilen og ja

sist helg fekk eg lakka diverse plassar som eg tidlegare hadde sveist og grunna. har fortsatt eindel igjen å lakka. har fått blanda opp gulfarge og den kvite vart plokka ut i hyllo på bilekstra berekna på augnamål.stemte ganske so greitt.
bilen har ellers bestått sin fyrste vask på mangen år. det kom straks tilbake ein del farge for å sei da sånn. rubbing og boning gjenstår då, men da tar eg når all lakking e done. utan so har eg fått kjøyrd nokon lengre turar med han. god å kjøyra,men ganskje uvandt med firhjulstrekken som i svingar fører til att hjula jobbar mot kvarandre og dermed bremsar bilen. smørde opp giroverføringen sist helg og etter at da vart litt bomgiring pga att spaken var so ugudlig seig. da kom seg dramatisk med ein oppsmørning. smørde og opp håndrbekkspaken og fekk bokt med mykje av dan knirkingen derifrå. + at eg fekk festa håndbrekkvaiersnylso som var løysna på eine berearmen under bak.

alle plastgreier utvendig på bilen va vorte kvitgrå av farge. alt vart derfor smørt inn med motorolja og dermed såg da nylakka ut. overflødig olja vart etterpå torka vekk. rutepakningar fekk samme behandling samt fangaren bak. den har eg forøvrig skrapa samman litt dill som eg skal sveisa på han etterkvart. men da vert vinterprosjekt.
+++
har no liggande klare par å sytti bilder so eg må berre få summa meg å slengt dei inn her :roll: :roll:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2

Post by VonZu »

Ja! Ser fram til noen og sytti bilder :mrgreen:
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Ja da e vel berre å setta igang'

Litt løent stigtrinn
Image

Eit hol her ja
Image

Platerust..skal sandblåsast
Image

hmmm
Image

vekk me driten
Image

og inn med nytt. Tok meg friheiten til å bruka 2mm stål sånn at da varar dobbelt so lenge som da orginala :)
Image

"Bestyraren" på besøk eingong i vår
Image

Garasjen er alltid full og ute er da alltid regn, så da måtte lagast garasje(i regnet)
Image

her e ""veggane komt opp
Image

Nei det er ikkje eg som står bak sveiseapparate :D
Image

Da vart litt tenking for å få opp taket. men fantasi + ein syncro og diverse drit å bygga opp med so gjekk da
Image

Image

Begynnar å likna noko no
Image

tada!
Image

:mrgreen:
Image

partytelt for syncro :D total kostnad ca 500kr. 2 pressenningar kjøpt på finn til 75kr stk og noko stål eg får ganske rimlig på jobben
Image

slipt ferdig stigtrinnet
Image

og fått på god industrigrunning
Image

andre sida samme oplegg..
Image

fiksa på bilverkstad betyr liming lappverk faenskap og ikkje eingong grunning på den nye plata!
Image

ahh
Image

laga ny plata. her har eg forma fronten. 2mm stål
Image

bakenden klar
Image

montert i bil. sveisen vart ikkje heilt fin for eg brant gjennom ein plass der det er ein stor haug med sveis, betyr at eg skulle ha kappa ut meir gammalt stål
Image

slipt og hatt på brunox. i etterkant har eg funnet ut at eg skal ta opp igjen den utvendige plateskjøyten der med sandblåsing
Image

Slipt diverse rust og behandla med brunox
Image

litt meir presentabelt etter sliping ja.
Image

neste utfordring....
Image

hmm ja her var da litt kjeks
Image

røska vekk litt drit og da visar seg att omfanget strekker seg over eit større område enn tenkt
Image

bunnen av a stolpen er løen i bunn og
Image
'
måtte ta av ein bete av golvet for å få tilgang. sattan golvet var jo 5mm tjukt her.
Image

testa med ei bay takgrind.. kruno på verket :) skal laga meg ei "safari" grind til han seinare
Image

tilbake til kanalen.. her skulle eg liksom skjera ut kanalbunnen..
Image

da gjekk ikkje heilt som planlakt og eg fekk nok ein minne for livet på hånda
Image

måtte då finna på noko parolympics arbeid og bestemte meg for å pussa opp stigtrinnet. har masse hammarlakk ståande. den er vistnok berekna for maling oppå rust..kjempelurt. eg veit allerede at den er ubrukelig på nytt stål , men tenkte å gjera ein holdbarheits test på stigtrinnet her då. pussa vekk alt laust med stålkost
Image

og 2 eller 3 strøk med hammarlakk
Image

2tånns krok kjøpt frå jostein her inne!! :D pussa vekk store mengder rust og gravgrust og fekk på brunox
Image

og etter å ha matta ned brunoxen vart da montert ein mykje bedre grunning
Image
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

velvel ut med mannskiten
Image

må lenger inn i materien
Image

fjerna rusta stål innerst
Image

ny botn
Image

falsen langsetter kanalen såg stort sett sånn ut :( to plater oppå kvarandre utan grunning mellom = katastrofe
Image

løysinga var å kappa vekk heile falsen og sveisa på ei rett strimmel med 2mm stål. fjernar ei rustfella, sjølv om da ikkje er likt orginalt..
Image

sveist og brunox
Image

laga ei plata her
Image

grunning på(med klumpar i..)
Image

ny plata grunna og klar
Image

montert
Image

fant meir tynt stål..
Image

ut med tynt stål
Image

og inn med nytt
Image

Image

etter sliping
Image

deler til a stolpen
Image
'
jaggu godt likt blandt edderkoppane den syncroen her!! har sikkert ekspedert ørti sånne krekser..
Image

dar var a stolpen tett ja
Image

ny topp på kanalen. benytta anledninga til å støvsuga ut all sand inni kanalen mens eg kom til
Image

manglar nokon bilder mellom her, men eg laga fronten på kanalen, og fekk den på plass. og her har eg begynt å laga pakningslista. lagde ein 90grader nede og sveiser toppen på etterpå
Image

vansklig å sjå men her e toppen på pakningslista montert
Image

og slipt..
Image

og malt :mrgreen:
Image

meir seinare , no e da kveld :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Bra med bilder :) Men det er vel strengt tatt B-stolpen du har jobba med? A er jo fremst...
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

ja faktisk..litt seint på kvelden ja :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Chewie
-
-
Car: '84 Transporter
Phone: +4528442904

Post by Chewie »

Fantastisk jobb!!! Skulle gjerne parkert min Syncro hos deg et par dager :D

Hvilken grunner bruker du?

Og er det den Brunox epoxy du bruker først?

Mattias
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

takk for da Chewie. den raude grunningen heiter corrolux primer ht-50. fabrikanten heiter flemo(flesberg malingfabrikk eller noko) men den fåes kun kjøpt på 20liter spann. me bruker den på jobben som universalgrunning, så det hender eg henter meg ut ein liter eller to med jamne mellomrom :)

bruker og brunox epoksy på sprayboks. men det er litt som eit eksperiment. for den har ikkje eit heilt godt rykte på seg, så eg har brukt brunox på eine stigtrinnet og det andre kun den raude grunningen so får me sjå ka som varar lengst. den må ivertfall mattast ned før det vert malt meir på den. eg har mangen boksar med brunox ståande så derfor bruker eg den..

ventelista her strekker seg desverre over fleire år etterkvart, så eg vil anbefala deg å bretta opp armane og hiva deg igang på din eigen bil :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Ah... Glimrende med alle bildene! Jeg må ved ett eller annet tidspunkt sveise inn nye stigtrinn i min syncro også, og da skal jeg pinade huske på denne tråden :D
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Tistlo wrote: her e ""veggane komt opp
Image
Fiat med skogsskjær? Kjekk!
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Ser jo bra ut dette Christer!!

Og så e du jo så grei at du orker å legge ut god bilde-dokumentasjon av arbeidet ditt :).
Sånt liker vi!! :mrgreen:
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

takk for da!

Fiat med skjer og fult skogsutstyr ja. traktor er morro.
og bilder er halve morroa så da lyt ein ha:) har meir bilder men får ta da seinare, kanskje imorgo
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Hai og hopp.. ivrar etter å få bilen godkjent no so eg må hiva meg rondt å få fiksa dei siste feila! Nokon som veit om den viskarmotoren kan fiksast? sjølvparkeringa er kaputt. testa releet, det klikkar når eg slår på tenninga og dermed skal da funka?? reknar då med at motoren er problemet, kan det smørast opp noko eller er da berre å skaffa seg ein an?. kjem ut litt meir bilder her snart, :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
tranphomer
-
-
Car: T3 1980 2.7l
Phone: 91665891

Post by tranphomer »

Prøv å dra ut kontakten med motoren, sjekk etter irring, litt elspray å press påplass/ prøve et annet sett med hendler.
Har hatt samme problem.

Blir bra dette!
Lykke til! Liker fargekomboen :D
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Kult! takk fø tips. må eg fortsatt ta av dashen for å komma til motoren eller er det godt nok å skjera ut ei stor inspeksjonsluka midt på daschbordet(utalast dassbordet her i bygde..)

Har kjøpt inn hendel men fant ut at den ikkje hadde funksjon for spyling til ruto bak. men kanskje eg kunne satt den på likavel og testa. treng vel ikkje spylar bak på eu kontroll??
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Selvparkeringsfunksjonen ligger i viskermotoren.... :)
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

greitt å ha ein ekstra hendel vel? :D

men eg MÅ av med deshen?, ingen muligheit til å lura seg oppunder og få tak i ledningane feks. vil helst ikkje gjera for mykje ut av da dersom da kun skulle visa seg å vera irr feks.

bilder om få straksar
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

bilder!

dreia til passlige snylser som passa med 48mm røyr innvendig
Image

med bolt gjennom i enden
Image

so va da å pønska på ein måte å få trua dei gjennom boksen, og samtidig få da både beint og rett og alt mulig.
Image

høgda på bilen ved full fjøringsveg falt virkeleg i smak!! :mrgreen:
Image

strekar og ymse vart merka opp og hol vart laga. holsag var utilgjengeleg og ugunstig so eg kvessa eitpar 6-7mm borar og satt igang.. finjusterte og glatta med rettslipar ittepå
Image

etter ein mockup og siste tilpassing var da berre å svitsa da fast
Image

skjølve fangaren hesja eg saman på jobben so snart 90grader benda ankom. fangaren har nøyaktig samme båge som fronten(brukte grillen til mal) da er og laga fester i øvre kant av fangaren inn mot kaross for å stiva ting av
Image

satt på igjen siste beten på golvet
Image

støtfangaren vart modda i underkant for å passa med røyrene og oppe + slipte vekk all rustdritogfaenskap og fekk lagt på noko skikkleg maling
Image

2strøk med flemo ht-50 grunning og 3 strøk med jotun topcoat utruleg slitesterk maling.
Image

sånn :D
Image

beskyttelse kasso under forstillingen var rusta. nye betar vart banka til(med rett form sjølvsagt)
Image

her og
Image

sliping og på med noko beis. laga og eindel ekstra dreneringshol i håp om å unngå framtidig rust
Image

pussa og grunna kanalen
Image

grunna eindel framme og men da vart noko styr med at grunningen kokte enkelte plassar. brunoxen laga helvete. dette skjedde ikkje på stigtrinnet riktignok
Image

lakkert. lysare farge, skjølv om den kun er 1tal frå den orginale koden
Image

men da vart fint!! spent på å finna ut holdbarheita
Image

kanal lakkert
Image

montert!
Image

var på biltema å handla meg nytt eksosanlegg :mrgreen: :mrgreen:
Image

skulle fått heva den meir då. har sett på sånne spesial heveklossar men da kostar peeeing. kor mykje hevar 2wd fjører?
Image

ALL plastik var falma kvit i fargen. smørte inn med motorolja. good as ever before
Image

fangaren bak og alle pakningar fekk og tilbake fargen
Image

syncroen vart satt i arbeid her om dagen og. flytta ei bobla som hang på 4 hjul. gjekk utan nøling
Image

når da e lite parkeringsplass e da berre å rygga inn i småskogen :D
Image
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Nydelig arbeide :D Kufangeren blei flott ! Dør av spenning ang. godkjenning .Den jotun toppcoaten, er det en industrilakk ?
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for da. me får sjå ang den gokjenningen. har lagt den planen litt på hylla intil vidare, eg må forska litt meir å spørra å gnaga litt meir. men da e fortsatt eit slags håp.
malingen er industrilakk ja. kjøper gjennom jobben. literprisen er langt under bengalakk frå jernia, men sattan so bra greier. jotun jotamastic anbefala eg til alle som vil prøva skikkeleg maling, dvs verdens beste. ta eit googel søk.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Post Reply