Grattis med finfin bil Stian! Hadde selv 05 Caravelle med 130 hk og tiptronic. Det beste motorvalget etter mitt syn (og den fineste fargen). Hadde min flere turer til Italia. Den kjører godt både tom og med full henger.
Baklykter: originallyktene er mye finere enn de som er på denne røde bilen på bildet over her... håper det ikke er slike du skal bytte til
Skyvedør: noen av disse bilene har vanninntrenging i skyvevinduet som er i skyvedøra. Obs på dette, og evt få røska av hele panelet slik at du finner ut at den trege låseknappen etc ikke skyldes vann/rust fra skyvevinduet.
Felger/dekk: 18" er en bra felgstørrelse. 19" blir for stivt etter det jeg har lest i div tråder her på forumet. Kjør gjerne på Pirelli - da får du mindre støy, mer behagelig kjøring, og den lille prisforskjellen betyr nada når du må bytte dekk igjen... husk dette er limoutgaven som skal være ultrakomfortabel

Service: spander på deg dyserens når du har bilen til service om ikke dette er inkludert. du merker god forskjell etter hver gang da denne biotilsettinga i dagens diesel soter noe mer enn ønsket.
Lykke til!