Takk for svar JanRapid, har eit håp om å få i den turteljaren..eingong
meir spennande skjedde under turen til kvinnherad sist helg. reiste ned på visitt hjå viljar for å sjå på kva han putla med. var innom kebaben på husnes, etter sigande den aller beste. og da var jo faktisk den beste kebaben eg har smakt (for ordenskyld den einaste)
fekk hjelpt han å rydda litt på delelageret og so var me innom både ein og annan vw kar og glodde på bobler og t3ar hovedsaklig. skogsvrak var ein viktig del tå turen og da vart beskua ein 3-4 stk.
da besta av allt var vel att bensinforbruket vart ALVORLIG REDUSERT
da vil sei att på turen ned, som består seg av 3-4timar so brukte eg rundt 40liter. eg fyllde ved uskedalen 15liter. heima på voss hadde tankmålaren nett passert der eg var før dei 15litrane!!!!!!!!!!!!!!!! anslår altso ein reduksjon på 50% !

gav meg med andre ord eit hint om nokon dyre lappar som har gått opp i røyk..
da mest spesiella med forbruket er vel att eg hadde pedalen i golvet frå uskedalen til voss...
stilte inn gpsn på bruravik og hadde funnet ut att ferjo gjekk 02.30. gps: ankost kl 02.40 ! her var da berre å stå på pedalen alt da gjekk. heldigvis ikkje trafikk, og var da trongt so såg eg om da kom lys i mørket.. klarte faktisk over 130 i tunellen men da skal eg vel kanskje ikkje skriva her.. vel. ut av tunellen so skulle plutslig gpsn tilbake til utne, som har stengt av ferjo for lenge sidan.. case! sjekkar gpsn,,satan, eg ska jo te brimnes, ikkje bruravik..sjekkar timetabellen.. ferjo går kl 2, deretter i 6tida.. loggar inn gpsn. ankomst klokko 02.12!! so då va da påan igjen. flat pedal frå odda og heilt fram. dei som er kjent veit att vegen på denne sio av fjorden er gjennomsnittlig 3meter breid og har dobbelt so mykje svingar som strekker.. og da versta er jo att da er 80grensa dei fleste plassar, som gjer att gpsn vert lurt. likavel.. etter ei laang stond med flat pedal og trøtt i armane ser eg kaien ,,og ferjo. ser frå avstand att baugen er satt i bevegelse.. står på fløyto i fleire sekund og der stoppar baugen

moar meg ned og trillar innpå..på kusehåret
heimatt i samme tempo, og 1km før voss sentrum so begyntar altso dei tendensane eg hatar mest med bilen, nykking og rykking.. tomgangsrelehavari NOK ein gong.. stoppar på essoen og tek ein pause. 10 min seinare har releet roa seg ned, men er fortsatt idiot. kjem meg jo heimatt etterkvart.
har byta rele til eit anna. kontaktar og alt er på stell. bedre men går ruskent på tomgang. bale no når alt er justert.
ser att westy selger desse relena øverhalte for 2000pengar. nokon som har tips til korleis ein kan øvehala desse sjølv? er lei av att dei skal gå fyken heile tida. må ha noko som varar lengre enn 24timar
uansett stor takk til viljar som lurte meg ned i kvinnherad og enorm takk til christian som har redda min framtidige økonomi! 50prosent mindre suppa betyr svert mykje! og ikkje minst so fekk eg samtidig instalert eit polstra ratt som rett og slett var ein heilt an verden. Og so fekk eg oppegåande eksosrøyrer og greier for å få gang på eksosanlegget mitt(som er tvilsomt i nokons auger)
morro å kjøyra syncro på under literen på mile, einaste er ei satans ettertenning i nedøvebakkar når han heng på gir. tydlig att han går magrare.. men da er nok mest pga att eksosen har mange endar