Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Re: Trekkvogne

Post by Rapidspeed »

Tistlo wrote:da var vist ikkje so lett å få montert turteljaren nei :roll:
planen var jo å flytta øve kun turteljaren til dashbordet som eg har i bilen. men speedometeret henger jo fast i turteljaren og alt anna via den plastmatto med "ledning i " og den er jo festa på ein solid måte i kvar del, so må vel lodda og styra på for å få den av ??

betyr detta at eg faktisk må spola kilometerteljaren fram til da eg har i min bil ? eller finst da lure trix for å få flytta øve desse delane. vil helst som sagt kun flytta øve turteljaren pga att heile panelet med turteljar var ganske so oppsprekt i plasten rundtomkring ved feste skruene
for å løse mysteriet.. du kan IKKE flytte over turtellerklokka.. det du gjør er å bytte over speedometerklokka fra det instrumentet du allerede har i syncroen..
lirk forsiktig ut skoen som sitter i printfolien bak speedometeret.. samme på det andre.. skru ut de fire skruene og sett speddometeret fra din bil inn i turtellerhuset fra coachen.. monter..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Post by Tistlo »

Takk for svar JanRapid, har eit håp om å få i den turteljaren..eingong :lol:

meir spennande skjedde under turen til kvinnherad sist helg. reiste ned på visitt hjå viljar for å sjå på kva han putla med. var innom kebaben på husnes, etter sigande den aller beste. og da var jo faktisk den beste kebaben eg har smakt (for ordenskyld den einaste)
fekk hjelpt han å rydda litt på delelageret og so var me innom både ein og annan vw kar og glodde på bobler og t3ar hovedsaklig. skogsvrak var ein viktig del tå turen og da vart beskua ein 3-4 stk.

da besta av allt var vel att bensinforbruket vart ALVORLIG REDUSERT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da vil sei att på turen ned, som består seg av 3-4timar so brukte eg rundt 40liter. eg fyllde ved uskedalen 15liter. heima på voss hadde tankmålaren nett passert der eg var før dei 15litrane!!!!!!!!!!!!!!!! anslår altso ein reduksjon på 50% ! 8) gav meg med andre ord eit hint om nokon dyre lappar som har gått opp i røyk..
da mest spesiella med forbruket er vel att eg hadde pedalen i golvet frå uskedalen til voss...
stilte inn gpsn på bruravik og hadde funnet ut att ferjo gjekk 02.30. gps: ankost kl 02.40 ! her var da berre å stå på pedalen alt da gjekk. heldigvis ikkje trafikk, og var da trongt so såg eg om da kom lys i mørket.. klarte faktisk over 130 i tunellen men da skal eg vel kanskje ikkje skriva her.. vel. ut av tunellen so skulle plutslig gpsn tilbake til utne, som har stengt av ferjo for lenge sidan.. case! sjekkar gpsn,,satan, eg ska jo te brimnes, ikkje bruravik..sjekkar timetabellen.. ferjo går kl 2, deretter i 6tida.. loggar inn gpsn. ankomst klokko 02.12!! so då va da påan igjen. flat pedal frå odda og heilt fram. dei som er kjent veit att vegen på denne sio av fjorden er gjennomsnittlig 3meter breid og har dobbelt so mykje svingar som strekker.. og da versta er jo att da er 80grensa dei fleste plassar, som gjer att gpsn vert lurt. likavel.. etter ei laang stond med flat pedal og trøtt i armane ser eg kaien ,,og ferjo. ser frå avstand att baugen er satt i bevegelse.. står på fløyto i fleire sekund og der stoppar baugen :D moar meg ned og trillar innpå..på kusehåret
heimatt i samme tempo, og 1km før voss sentrum so begyntar altso dei tendensane eg hatar mest med bilen, nykking og rykking.. tomgangsrelehavari NOK ein gong.. stoppar på essoen og tek ein pause. 10 min seinare har releet roa seg ned, men er fortsatt idiot. kjem meg jo heimatt etterkvart.

har byta rele til eit anna. kontaktar og alt er på stell. bedre men går ruskent på tomgang. bale no når alt er justert.
ser att westy selger desse relena øverhalte for 2000pengar. nokon som har tips til korleis ein kan øvehala desse sjølv? er lei av att dei skal gå fyken heile tida. må ha noko som varar lengre enn 24timar

uansett stor takk til viljar som lurte meg ned i kvinnherad og enorm takk til christian som har redda min framtidige økonomi! 50prosent mindre suppa betyr svert mykje! og ikkje minst so fekk eg samtidig instalert eit polstra ratt som rett og slett var ein heilt an verden. Og so fekk eg oppegåande eksosrøyrer og greier for å få gang på eksosanlegget mitt(som er tvilsomt i nokons auger)

morro å kjøyra syncro på under literen på mile, einaste er ei satans ettertenning i nedøvebakkar når han heng på gir. tydlig att han går magrare.. men da er nok mest pga att eksosen har mange endar
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

mykje tekst ja.. skal få gang på nokon bilder.......snart :roll:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Post by ducce999s »

hei du som liker å gå i dybden, og elsker elektronikk :wink:
åpne releet, så ser du at det er to kretskort der i som sitter sammen med en liten plastreimse type den på instrumentet, pga at plasten er dobbelviken så blir det brudd i koppertrådene, dette kan løses ved å lodde men da snakker vi om fin elektronikk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

ja eg har opna og sett på da kortet som strauk med for litt sidan. og da er jo klinkande klart att da treng oppshining. mykje korrosjon og drit, og fleire mulige brot på kontaktane.

her er ein god link: http://www.brasington.org/arcade/tech/repair.shtml

har litt lyst til å prøva å fiksa eit sånt etterkvart. er ikkje heksekunst , berre potlearbeid :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

tja dårlig med oppdateringar her i gården..

bilen har vert i bruk titt og ofte utan problem forsovidt, men sist veka begynte han å hosta å harka igjen, so då skifta eg releet bak baklykta for n'te gong og so var alt på stell igjen :lol:

no har eg fått tak i framdiff med sperre, kode ADH. nokon som veit om den passer på min? er det noko utvekslingsforhold som er viktige å ta hensyn til på framdiff eller ligger alt dette bak?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
subwoofer
-
-
Phone: 9entre3989en

Trekkvogne

Post by subwoofer »

Må være samme utveksling foran og bak, ADH skal gå sammen med AAN og AVN-kasser, om ikke hukommelsen er helt på tur. Skal skru inn en ADH selv akkurat nå, så jeg håper det stemmer :lol:
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

finst da noko oversikt over kva framdiff som passar med kva girkassa? må sjå ka kassa eg har på min då, håpar den passar !!!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Se her, Christer!

Image

Her står det litt om koder som passer sammen!

I tillegg finner du et avsnitt om dette på Brickwerks...Men det er ikke alt der som er 100% pålitelig.

Edit: Så hadde du denne siden:

http://www.vw-bus-tdi.de. - men den siden er ikke opp og går lengre.

Har sendt deg en mail med denne PDF-fila! + litt mer.
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

stor takk til bugman!! då har eg fått bekrefta att framdiffen kan brukast :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

viewtopic.php?f=8&t=34383

nokon som kan hjelpa meg med rele??? beholdningen har gått tomt og bilen går som ein dass og hostar og harkar :(
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Post Reply