Gearkasse ned 1:
fikk feil veivakseltettning, ikke lager inni veiva, ikke olje på kassa ( mesteparten av den lå i clutchhuset) Fikk etterhvert riktig simring til veiva og byttet ut kassa med en bensinkasse jeg har liggende, fikk også tak i et lager til veiva. Satte inn en brukt clutch jeg hadde liggende og som så bra ut.
Gearkasse ned 2:
Satte det sammen igjen bare for å konstantere at jeg ikke fikk tråkket clutchpedalen helt i bunn, hard mekanisk stopp ca to tredjedeler ned, kassa ned igjen. Fant ut at utløserlageret hadde hoppet av gaffelen på den ene siden. Skrudde sammen igjen.
Gearkasse ned 3:
Samme problem igjen !! Litt småforbanna tråkka jeg litt til på pedalen for å se om noe løsnet, det gjorde det, masterpumpa brakk løs fra resten av pedalstellet
Gearkasse ned 4:
Endelig fungerer pedalen og jeg tar meg en kjøretur, bare for å konstatere at denne clutchen også slurer....FAEN!!!!.....Ringte litt rundt på ny clutch. Bilextra skulle ha 4000 kr for en venola (?) clutch, Unneberg skulle ha 1680,- for en sachs clutch og hadde en på lager, heiv meg i den andre bilen og kjørte til Tønsberg og hentet clutch. Hjem igjen og skrudde ned gearkassen igjen ........FEIL CLUTCH !!! Har fått en til en BAY
Så nå står den der ute med kassa i bakken og venter, kl 0900 i morgen sitter jeg på trappa til Unneberg og venter, håper de har en riktig på lager, Trolljegeren skal på tur på onsdag !