Hjulene vurderes solgt. SSW felger, 7x17 ET42 (690kg) - 225/55 R17 101W av typen billigdekk, masse mønster igjen. Kom med bud ved interesse

Sendt fra mobilen min.

Jo jeg skulle det, det skar seg gitt :pvw 2,5tdi wrote:Skulle du bare skifte reg reim? Så jo litt voldsomt ut viss det var jobben!
God ide, men nå er det om å gjøre å få den opp å gå igjen siden det er eneste bilen vi har. Fort gjort å demontere litt igjen ved en senere anledning for å slipe litt osvRudeboy wrote:Ikke glem å pell rust mens du har av plastikken

Disse delene koster jo ikke mange kronene og de er sikkert modne for utskiftning. Men ser poenget dittvw 2,5tdi wrote:Viss du kikker på diesel slangen inn på pumpa så kan du fort konstatere om den drar luft på slangen inn til pumpa. behøver ikke skifte deler på måfåBare å se etter luft bobler i slangen først.

daain83 wrote:
Sendt fra mobilen min.
Det hjalp i hvertfall, ble litt høy bak nå da... Får bli noe senk bak også etterhvertArild wrote:SteikeVart meget fin nå

Enn bildet viser jaRudeboy wrote:Skal du ha noe hvitere enn det bildet viser, får det bli MIG-bolt og sveisegnist, tror jeg![]()
Med fare for å gjenta meg selv - flott tråd !

For at en bil skal bli godkjent med ettermontert xenon, holder det ikke med at det er godkjente lamper... du må i tillegg ha både automatisk regulering av lysene (sensorer på fram- og bakaksling) og lyktespylere.Rudeboy wrote:OK, det vises ikke at du har Project Zwo-lamper i hovedlysa men hadde jeg hatt såne løkter i hende, ville jeg også montert Xenon i bilen. (de er godkjente, gitt)