Eventyrentusiastbruksbilen til Eventyrturisten

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
bestyraren
Car: T4 Syncro

Re: Eventyrentusiastbruksbilen til Eventyrturisten

Post by bestyraren »

Huff, var det så lenge sidan eg hadde vore innom her...... :oops:

Det betyr nok at bilen har rusla og gått uten dei heilt store protestane.

MEN, her om dagen fekk eg "stressblink" på venstre sida. Måtte ut og banke på blinklysglasset for å få det til å virke att. Etter eg kom heim tok eg av blinklyset og pussa kontakten for å unngå slike problemer langs vegen.

Har sjølvsagt vore litt anna og undervegs; bytte tankmåler i vinter, litt drivledd her og der og bytta ei opphengskule.

Image

Vart kvitt litt lyder frå akterenden når denne var bytta ut.

Så stort sett har den vore i bruk, som f.eks her på ville vegar

Image

Dei skarpaste blikka ser kanskje at det er komne nye dekk og felger på bilen. Ruller no på Dotz Hanzo felger med 235 dekk, utan å ta borti nokon stad.

Uteståande jobb no er å få kontroll over kjølevifta for turboen att. Den begynte plutselegt å gå konstant. Quick-fix'en var å plukke av kontakten. Har prøvd å bytte begge sensorene i plasthuset på toppen uten suksess. Las også noko om eit rele, var det 53 tru som eg og har prøvd å byte ut. Heller ikkje hjelp i det.
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Post by Tistlo »

var ikkje berre LITT tørt da drivleddet ditt heller :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
mek
-
-
Car: T3 Bus 81 mod. bensin
Phone: 90700999

Post by mek »

Hvordan står det til med lakken? Har den holdt kaffefargen unna?
Tidligere biler: Boble, Ascona. Ascona, Ascona, Ascona, Renault 19, Megane Classic. Accord. Volvo 240, Volvo 760 Trabant P 601 65 mod. , Caravelle 88 mod, Combo.05, Boble 68 mod.

MC: HD Sportster

Biler nå: Hiace 07, vw Bus 81
bestyraren

Post by bestyraren »

Bilen er fortsatt gul men ser det er begynt å kome litt rust i nokre av plateskøytene att. Brunox'en som eg forsøkte var nok ikkje det ideelle, sjølv med oljebehandling frå baksida. Får prøva noko anna om eg set i gang med tilsvarande jobb igjen.

Av alle ting går eg og lurer på om bilen skal selgast no, eller om eg skal leva med den enno nokre år. Bruksverdien i denne bilen er heilt fantastisk; går billegt, kjem fram der eg vil og får med meg det eg treng. Men så var det denne sjukdommen med å bytte bil frå tid til anna, då...... :oops:

Har vært og tatt EU-kontroll så har litt bremser og ei opphengskule som må fikses før godkjenninga kjem på plass. Vert nok ikkje annonsert andre stader enn her før godkjenninga er i orden.

Er det nokon som vil ta arbeidet frå meg kan det ordnes sidan eg har meir enn nok anna å finne på. Med på kjøpet følger det då 2 delemoterer (ein med dieselpumpe), eit par kasser med deler og diverse dekk/felger; piggfrie vinterdekk på 15" alu, 18" sommerdekk som står på bilen no, og originale 14" sommer og vinter dekk og felg. 15" og 18" kan evt selges utenom.

Ta kontakt på PM eller mail ved interesse.
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Hmm...
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

Der Postmeister wrote:Hmm...
go for it... :D
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Har akkurat demontert turbokjølevifta på Trolljegeren i dag, det satt et rele på innerskjermen bak selve vifta.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
bestyraren

Post by bestyraren »

Tur-Bo wrote:Har akkurat demontert turbokjølevifta på Trolljegeren i dag, det satt et rele på innerskjermen bak selve vifta.
Aha.....

Ellers har det vært litt interesse for bilen. Slik den står no håper eg på ein sum i nærheita av 25'. Då er alt med og eg får rydda garasjen samtidig :D Hurtigheit belønnes med god pris.
bestyraren

Post by bestyraren »

Tur-Bo wrote:Har akkurat demontert turbokjølevifta på Trolljegeren i dag, det satt et rele på innerskjermen bak selve vifta.
Aha...., og hugsar du kva det releet heitte? Har nettopp bestilt deler for eit par bil-penger og skulle sjølvsagt hatt dette releet og. Er dessverre bortreist ei vekes tid enno og får ikkje sjekka sjølv.

Håper no på tiltakslyst slik at eg får bytta skiver og klosser samt den opphengskula eg ikkje bytte i fjor...
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Delenummeret på det releet er : 171937 503
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
bestyraren

Post by bestyraren »

Då har eg igjen verdens beste bil....... :D

Har fått bytta den siste bremserøyret, sjølvsagt den som bilen er bygd opp rundt, og i dag vart den EU-godkjent.

Bilen er i dagleg bruk land og strand rundt men det er ikkje mange andre T3'er eg møter langs vegen. No sist måtte eg ta til takke med ein høgtaka T4 (hei igjen, Rune). Håper dette betrar seg med vår i lufta og varmare vær.

Steinar Inge
Post Reply