-Thule lastestativ - solgt
-Thule takboks, med maks last 75 kg med 2 Thule takstativ for T4 - solgt + gitt bort
-ekstralys, Bosch ukjent type - solgt
-lykteramme, sveisa stålskinne man monterer på radiatorfestene bak grillen - solgt
-taklys/kupélys med forsinkerkrets, to stk montert foran og i midten - nypris ca. 800,-/stk hos Møller - PM holder av 1
-hjulbuelister, chrome - solgt
-emblemfri grill, chrome - solgt
-grill, svart. Original - solgt
-1 Recaro Ergonomic (rygglomme) - solgt
-1 Recaro Spesialist - solgt
-skvettlapper bak for T4a med tredelt fanger - solgt
-Thule clip on 970-3 sykkelstativ for kulefeste - beholdes inntil videre
-blinklys foran - solgt
-baklykt, ikke sokkel/innmat - solgt
-Kamei øyelokk - solgt
-3kW Eberspächer - uprøvd - solgt
-smussavviser, ubrukt T4a - solgt
-Project Two T4a frontlys - solgt
-blinklys, sorte - solgt
-blinklys, chrome T4a- solgt
-blinklys en side T4a, hvit - solgt,-
-armlener, har du ramme i ryggen på forsetene kan du uten modding montere disse - 500,-
-2-tonns garasjejekk, noe lav for usenka bil - beholder jeg sjæl
-Black n'Decker 25-liters tohesters kompressor til lettere arbeide (ikke noen tyngre håndtverks-sjauing med flere verktøy montert samtidig altså) beholder jeg sjæl
-Neha 20-liters portabelt do, ubrukt (hehe) beholder jeg sjæl
-adapterkit for Recaroseter til T4-serien, ett sett - kr. 2.000,- + ev frakt.
Tok sin tid, kan man vel si - dette er klippa og limt inn fra Tyskerbrakkatråden med etpar modifiserigner
Til og med Thuletakboksen fikk ny eier, hvem hadde vel trodd det
Da jeg var innom Bilxtra her om dagen så jeg også det at jeg har "feil farge" på hurtigkjettingene jeg arvet, boksen til de jeg har er blå men skulle ha vært gul siden det er for vans og 4x4. Jaja, de er aldri ment å vare evig så det er ikke noe jeg bytter umiddelbart.
Planer framover, og her gjentar jeg meg selv, er å få kobla opp 15W-panelet jeg har for å lade batteriene baki mens bilen står. Jeg mistenker at laderegulatoren er defekt, trist for den fikk da aldri gjort jobben sin. Kinavare til under 200,- så det helt store tapet er det jo ikke. Jeg har et plastkabinett ment for å montere koblingsskinner i og jeg ser for meg å montere sikringer, regulator og what not mellom batterier og solcellepanel. Da har jeg bare en plass å gå til om jeg skal feilsøke.