DU bør likevel sjekke den blå giveren...trion wrote:Joda, jeg forstod det. Det var bare en tidligere som spurte om jeg hadde kuttet ut en av de andre temp. målerne, og at jeg da vile få problemer med kaldstarten. Det har jeg altså ikke gjort.
Hehe, er også ganske spent på dette her med sensoren, men etter å ha kjent litt på den tviler jeg på at den er det første som kommer ut. Den slangen som måleren er montert i, går jo mellom vannpumpa og termosaten, på venstre side av motoren. Kan det virkelig stemme at det er denne som frakter kaldt vann fra radiatoren? Det virker utrolig ulogisk, siden det er en av de første slangene som blir varm når motoren startes, og blir varm leeenge før radiatoren.
Må på jobb i dag og så jeg får ikke gjort noe med bilen før i morgen. Da skal jeg koble sammen alle ledningene til oljetrykksfølerne, finne fram multimeter med sånn pipelyd for å måle kontakt, og sjekke om det er kontakt i alle kontakter og ledninger. Da finner jeg ut om kabelskoene er koblet sammen inni plastikken. Hvis ikke erstattes bare kontakten med biltema kabelsko og elektrikertape.
Så forresten han med den Røde 112i Coachen på statoil ålgård i dag, jævlig strøken i forhold til min! Fin lyd også, ikke orginal, men ikke bråkete heller. Ble skremmende inspirert. Det er farlig det, når passaten egentlig er den bilen som skal overhales i vinter/vår.
Trion
Hehe....du er T3 hekta du !!!!! hehe, stå på.