http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1#
Oettinger fahrwerk, står det.

Tja, si det. Hva skulle Audi med urquattroen i sin tid. Var mange som ikke skjønte hva firehjulstrekk hadde på gatebiler å gjøre den gang da, og kalte den for traktor og det som verre er. Men de gjorde rent bord i rallysporet i flere år, før de andre kom etter. I dag er det vel ingen som synes det er unødvendig med 4wd på en Subaru Impreza...ducce999s wrote:Pen men hva ska en med den til?

Se det, artig at min gamle syncro huskes endaOddN wrote:For å supplere med litt lave syncroer:
Denne er jo en gammel kjenning ifra forumets tidlige tider:
Klart vi husker den...Eskild Serigstad wrote:Se det, artig at min gamle syncro huskes enda
Takk for oppdateringen. Slenger ved et bilde av syncroen med Oettingerstyling og Tristarbuer sånn for ordens skyld:Eskild Serigstad wrote:Hei igjen.
Ja det husker jeg.
Jeg brukte Coach fjærer bak. Frontfjærene fikk jeg laget hos Åkrene fjærfabrikk. Husker ikke den konkrete lengden/høyden, men de senket like mye foran som Coach fjærene gjorde bak.
Frontfjærene ble laget 100% hardere enn syncrofjærene, noe som ikke var nok da fjæringen bunnet nå og da. Ville nok gått for 150% hardere fjærer om det skulle vært testet et sett til.
Gikk tilbake til orginalfjærene og monterte originale Tri-Star hjulbuer rund-baut for å gjøre avstand mellom dekk og hjulbuekant mindre, dette slik at det nye originale Oettinger stylingsettet jeg kjøpte skulle passe bedre på en høy Syncro.
Eskild

Jepp. De kommer fra Passat 32B Variant. Har ett sånt sett liggende (med tverrspiler) om du trenger...Needforspace wrote:Det der er vel med Passat rails tenker jeg?

Joda, det var mest på fleip.Needforspace wrote:Tror du ikke det blir litt vel mye oppå der på min da?![]()
De er vel velegnet blant annet fordi de i tillegg til å være dekorative i stilen også vel er ganske rette og dermed passer et flatt tak bedre.
Der er den ja. Det bildet ble vel tatt av eier nr. 2 etter meg mener jeg å huske.OddN wrote:Takk for oppdateringen. Slenger ved et bilde av syncroen med Oettingerstyling og Tristarbuer sånn for ordens skyld:Eskild Serigstad wrote:Hei igjen.
Ja det husker jeg.
Jeg brukte Coach fjærer bak. Frontfjærene fikk jeg laget hos Åkrene fjærfabrikk. Husker ikke den konkrete lengden/høyden, men de senket like mye foran som Coach fjærene gjorde bak.
Frontfjærene ble laget 100% hardere enn syncrofjærene, noe som ikke var nok da fjæringen bunnet nå og da. Ville nok gått for 150% hardere fjærer om det skulle vært testet et sett til.
Gikk tilbake til orginalfjærene og monterte originale Tri-Star hjulbuer rund-baut for å gjøre avstand mellom dekk og hjulbuekant mindre, dette slik at det nye originale Oettinger stylingsettet jeg kjøpte skulle passe bedre på en høy Syncro.
Eskild