Jeg brydde meg ikke så mye om utseende, for det kunne jeg sannelig fikse opp i med tiden, det viktigste var at den var god teknisk, og kunne ta meg på sommerferie... langtur i bayen er ikke alltid min bedre halvdels store drøm, og sannelig foretrekker jeg litt mer komfort når langturer skal igangsettes.
Bilen så ok ut rent teknisk, motoren skulle være helt tørr, og hadde ingen lekasje, litt småtteri som at den brukte litt olje, og at den av og til spratt ut av 2.gir så jeg på som små problemer....
Veien hjemover gikk greit etter å fylt på olje og byttet plugger, og turen hjem gikk ganske bra et godt stykke før jeg ser aktiv blinking med ekstralys bak... Og bak bilen ligger det masse sorte prikker, og vann... Det renner olje og kjøleveske fra bilen som bare det... Temp og oljetrykk så forøvrig bra ut hele tiden...
Det kommer også frem at tidligere eier har kjørt bilen oljetom flere ganger, og at den hadde slitt med inkontinens flere ganger... Noe som de "plutselig" kom på når jeg var på vei ut av gården med bilen, men etter litt skruing så alt greit ut for meg...

Det viste seg vell kanskje at jeg hadde fått med meg en sekk med en gravid katt samtidig med bilen, noe jeg ikke var fornøyd med... Og resultatet var 02222, og bilen forsvant inn i solnedgangen sammen med Falck...
Skal hente få hentet bilen hos Falck til et sted jeg kan skru ganske fort, og ny motor er forhåpentligvis snart på vei. Får vell ta et girkassebytte samtidig, etter tidligere eiers aktivitet tror jeg sannelig det kan være lurt...