Gjelder også verktøy
Takker for svar på forhånd
Spørs hva slags motor du har da ???sklepp wrote:Hmm, det skjer jo en del ting med T3'ene, hvilke deler og hvilke verktøy bør man ta med seg på en T3-tur? Hva er et must, hva er lurt å ta med og hva kan man alltids få bruk for?
Gjelder også verktøy
Takker for svar på forhånd

Lurt å ha en ledningsstump med HAN flatkontakt i begge ender, så du kan tvangskjøre bensinpumpa i et sånt tilfelle, OM det er bensinmotor da.patrick wrote:er ikke alltid at 5 liter er nok...
det fikk jeg oppleve. veien hellet feil vei og fikk altså ikke start.
så nå kjører jeg alltid med 10literskanne...
Den har jeg ikke tenkt på gitt. Det er nok det viktigste verktøyet gitt. Derfor er det så viktig at brukere på forumet skriver opp hvor de er fra i profilen, da kan man jo prøve å ringe den nærmeste i tillegg.narle wrote:Jeg ville ha tatt med tlf.nr. og adresse til dere på forumet,så er det bare å ringe dere hvis man får stopp
Kanskje noen andre VWbus-brukere har gått tom, og du passerer da?BayJon wrote:Har med meg verktøyskassen, tennings/innsprutdeler og noen slangebiter.
Har aldri med meg bensin. Jeg bruker noe som heter tankmåler istedenfor......

Slepetau....steinn wrote:Kanskje noen andre VWbus-brukere har gått tom, og du passerer da?BayJon wrote:Har med meg verktøyskassen, tennings/innsprutdeler og noen slangebiter.
AkkuratBayJon wrote:Slepetau....steinn wrote:Kanskje noen andre VWbus-brukere har gått tom, og du passerer da?BayJon wrote:Har med meg verktøyskassen, tennings/innsprutdeler og noen slangebiter.