Denne skal jeg montere selv og under prosessen skal jeg ta bilder slik at det kan bli verdifullt for andre medlemmer her. Hvis jeg kommer meg så langt[emoji2]
Jeg har en Webasto Thermo Top C tror jeg, med ur inne i bilen som fungerer som en parkeringsvarmer. Denne fungerer ikke. Det er sikkert et billigere alternativ å fikse på denne webastoen, men jeg har hatt eberspacher på min forrige T4 og likte godt muligheten å stille inn tidspunkt, varighet på brenningen og se på temperaturen inne i bilen. Så skal allmennheten ha det til at eberspacher er bedre enn Webasto [emoji13]
Har sett på flere brennere og en liten oppdatering på hva jeg har forstått :
D3WZ - er en hjelpevarmer (3 kw)
D5WZ - er også en hjelpevarmer (5kw)
D5WS - er en parkeringsvarmer uten vannpumpe og dieselpumpe.
D5WSC - er en parkeringsvarmer med vannpumpe og evt dieselpumpe?
Jeg ønsker en 5kw eberspacher med fjernkontroll styring.
Fjernkontroll som denne:

Med denne får du sjekket temperatur inne i bilen, bestemme hvor lenge den skal brenne, fra 0-120 min. Du kan få ventilert coupe på varmesommerdager. Genialt.
Vil ikke ha APP styring pga da må man ha abonnement, å koster noe i mnd. Det vil jeg ikke ha [emoji13]
Det jeg lurer på hvordan brenner skal man velge? D5WSC eller D5WS?

Hvilken eberspacher har dere montert? Jeg tenker på plass..Som jeg kan lese meg fram til, er at de D5WSC er litt lengere og tykkere? Vil dette skape problem? Hvordan er det med plass?
D5WS er litt slankere og kortere. Med D5WS blir det litt mer montering da denne ikke har vannpumpe integrert. Noen tips om hvor man kan montere vannpumpen?
Monteringseksempel for D5WS:

Monteringseksempel for D5WSC:

Jeg har climatronic i bilen, hvordan kan jeg koble det slik at når eberspacher går alene uten motoren, så er det vifta til eberspacher som styrer vifte hastigheten inne i bilen? Å samme når eberspacher går samtidig som motoren. Da vil jeg kunne styre vifte hastigheten på climatronic panelet selv uavhengig av eberspacher. Hvordan kobles dette? Er det en inngang bak på climatronic panelet som styrer dette?
Kom gjerne med innspill og tips.
Vil gjerne at flere deltar på tråden og bidrar med bilder
Sent fra min SM-T805 via Tapatalk