- Opp med bilen, ut med proppen, ut med olja, av med filteret... Nei fafo...
Sorry, ferdig med OT nå... Bare verdt å merke seg. God ferie!

Siste er av en Gipsy, med askebeger på bordet baki.

Godt å lese at vogna ruslet turen uten protester da!Rudeboy wrote: Men konemor var ikke såpass at hun utelot ordene "kjenner vi ikke har aircon idag, ja" på en av langturdagene, og jeg vil ha cruisecontrol som ikke leveres til førsteutgaven ('91). Nyere biler har jo luftespalter i taket i tillegg, men hvordan disse virker for nedkjøling av rommet aner jeg ikke - blir vel mest å døtte rundt på varm inneluft ?
Åkkesom - en kjempefin tur som frister til både gjentakelse og utvidelse (av reportoiret).

Men det er en ekstra trygghet å vite at dersom det skulle begynne "renne ut" så har jeg en bolle jeg fikk av Christian (Chr18) i reserve.
Ferierigga bil
Et fælt skjebnens puss, gjorde at de ikke lengre selger tilsvarende "steds-klistremerker" for Legoland 

Er jo ikke SÅ hårreisende, da........vw westfalia wrote:Etter ti dager forlot vi Skagen og satte snuten sørover mot Billund, siden far skulle i Legoland. Kjekt å teste bilen i 130km/t også, men det "vistes på drivstoffnåla" så jeg begrensa meg til 110 - 120 km/t. Har ikke regna ut hva forbruket lå på verken under opphold i nord eller kjøringa til søndre Jylland/København på motorveiene.
Jøss!!!! kan ikke fatte og begripe hvordan dere har hjerte til og presse di stakkars motorene opp i son fart!! greit og teste, men ser alle har inne skriver at di ligger og masjer på 110-120 kmt :!:
For meg så virker det hårreisende..
Disse bilene er jo så lavt giret at jeg for min del kjører ALLDRIG mer enn 100 kmt ligger mellom 90og 100..
Ps; fine bilder fra et nydelig sted!! har samme bilde serien fra ferien med min bil.