Ettermontering av nakkestøtter

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
Kjelle
-
-

Ettermontering av nakkestøtter

Post by Kjelle »

I den midtre seteraden i Caraten min er det ikke montert nakkestøtter (se bilde)
Noen som vet om det er mulig å ettermontere dette?
Iflg etka så er der en del som heter "Guide for head restraint, adjustable" Dele nr:811 881 939, er det bare å ta denne delen fra et annet sete og montere inn i mine seter...og vips :D , eller...?????

Image
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
03 VW Sharan Highline TDI
95 Mitsubishi Galant 1.8Gli
Caravelle-Kai
-
-

Post by Caravelle-Kai »

Er ikke dette Audi-seter?
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
Kjelle
-
-

Post by Kjelle »

Caravelle-Kai wrote:Er ikke dette Audi-seter?
Nei, de to bakerste er Audi seter...mens disse i midtrekken er akkurat like de som står fremme i førerdelen. Når jeg kjenner etter på toppen av ryggen så kjenner jeg at det er 2 hull under trekket så det burde bare være å montere i..........håper jeg :D
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
SYNCRO
-
-

Re: Ettermontering av nakkestøtter

Post by SYNCRO »

Kjelle wrote:I den midtre seteraden i Caraten min er det ikke montert nakkestøtter (se bilde)
Noen som vet om det er mulig å ettermontere dette?
Iflg etka så er der en del som heter "Guide for head restraint, adjustable" Dele nr:811 881 939, er det bare å ta denne delen fra et annet sete og montere inn i mine seter...og vips :D , eller...?????

Image

Hei igjen. NEI NEI NEI ,Du lovte jo at du skulle renovere bilen til orginal stand, da er det å banne i kjærka å montere noe som ikke er orginalt . Du MÅ IKKE gjøre det, det vil forringe verdien på bilen å gjøren sånt.
Eskild
Eskild Serigstad
Maskiningeniør

2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
Kjelle
-
-

Re: Ettermontering av nakkestøtter

Post by Kjelle »

SYNCRO wrote:Hei igjen. NEI NEI NEI ,Du lovte jo at du skulle renovere bilen til orginal stand, da er det å banne i kjærka å montere noe som ikke er orginalt . Du MÅ IKKE gjøre det, det vil forringe verdien på bilen å gjøren sånt.
Eskild
uuuups, åsså jeg som nettopp har gjort den klar til russetida med rød Bengalakk og teddyfor inni
Image
Neida bare tuller jeg :D :D
Er ikke levert med nakkestøtter fra fabrikk på akkurat denne men de fleste Caratene har det da det ble levert som option, tenkte bare litt på sikkerheten for ungene som skal sitte i de setene.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
Post Reply