I den midtre seteraden i Caraten min er det ikke montert nakkestøtter (se bilde)
Noen som vet om det er mulig å ettermontere dette?
Iflg etka så er der en del som heter "Guide for head restraint, adjustable" Dele nr:811 881 939, er det bare å ta denne delen fra et annet sete og montere inn i mine seter...og vips , eller...?????
Nei, de to bakerste er Audi seter...mens disse i midtrekken er akkurat like de som står fremme i førerdelen. Når jeg kjenner etter på toppen av ryggen så kjenner jeg at det er 2 hull under trekket så det burde bare være å montere i..........håper jeg
Kjelle wrote:I den midtre seteraden i Caraten min er det ikke montert nakkestøtter (se bilde)
Noen som vet om det er mulig å ettermontere dette?
Iflg etka så er der en del som heter "Guide for head restraint, adjustable" Dele nr:811 881 939, er det bare å ta denne delen fra et annet sete og montere inn i mine seter...og vips , eller...?????
Hei igjen. NEI NEI NEI ,Du lovte jo at du skulle renovere bilen til orginal stand, da er det å banne i kjærka å montere noe som ikke er orginalt . Du MÅ IKKE gjøre det, det vil forringe verdien på bilen å gjøren sånt.
Eskild
Eskild Serigstad
Maskiningeniør
2000 Ford Excursion Arctic Truck 315, 7,3 TDI, dailydriveren
SYNCRO wrote:Hei igjen. NEI NEI NEI ,Du lovte jo at du skulle renovere bilen til orginal stand, da er det å banne i kjærka å montere noe som ikke er orginalt . Du MÅ IKKE gjøre det, det vil forringe verdien på bilen å gjøren sånt.
Eskild
uuuups, åsså jeg som nettopp har gjort den klar til russetida med rød Bengalakk og teddyfor inni
Neida bare tuller jeg
Er ikke levert med nakkestøtter fra fabrikk på akkurat denne men de fleste Caratene har det da det ble levert som option, tenkte bare litt på sikkerheten for ungene som skal sitte i de setene.