Det er vel ingen grunn til å være misunnelig, da! Jeg synes din er helt super. Men det ser ut til at du har en litt annen innredning, dvs. litt andre seter.Husern wrote:Det er nok bilde som bedrar en delMen den er i veldig bra stand teknisk.. Men det er dessverre en del rust i karosseriet på min.. et par hjulbuer og litt annet.. Men det blir ikke gjort noe med med det første.. Nå skal jeg bruke bilen sånn den er, og bare kose meg på mange fine turer..
Skal vel være ærlig og si at jeg er litt misunnelig på den du har kjøpt
For øvrig manglet madrassopplegget i 2. etg på min. Oppdaget det da jeg kom hjem. Jeg tok kontakt med den som formidlet denne (svigersønn og datter til eier), og de var veldig behjelpelige. Det viste seg at dette bare var skrudd ut, men som ryddig kar dette har vært, så stod det pakket i plast i kjelleren. Det ble sendt til meg. Forrige dagen fikk jeg pakka og skrudde dette inn. Helt strøket og pent. Så nå er bilen utrolig fin.
PS! Jeg synes før øvrig de felgene dine er utrolig flotte. Sånne var jeg på jakt etter, men jakta er over nå med mine Carat-felger.
Det er litt skjøterust på min også, men du verden, ikek noe problem. Hellakkere til høsten, tror jeg!!!
Skal du hellakkere?