var ute å luftet syncroen og bmw'en sammen, så måtte ta et lite bilde

ville vel ikke møtt syncroen med bmw'en front mot front

når du vel sitter fast slik at du må bruke vinsjen så har du all tid i verden4x4syncro wrote:hehe ja det er jo et problem... men skal forlenge staget, men akk nå må jeg ta tiden til hjelp da jeg må kjøre ut vinsjen

Må se en gang til på bildene dasteinn wrote:Det står i overskriften til tråden at vinsj er montert, men jeg ser ikke tegn til det på bilen?

Caravellekjell gjorde det samme for en tid tilbake, da var det diskusjon om wiregjennomføring i den bjelken.Rikskringkastingen wrote:Jeg funderte på noe lignende da jeg monterte vinsj på pickupen min, men det ble til at jeg monterte den oppå fangeren. Mulig jeg prøver meg med en slik montering på NRK-bilen etterhvert. Men jeg er litt usikker på hvordan det blir med wiregjennomføringa ved støtfangeren. For å få den ut i passende høyde ser jeg for meg at det må lages et ganske stort hull i fangerbjelken / deformasjonselementet. Og jeg er litt usikker på om denne blir svekket. Hvordan har du gjort det?

gjenomføringen til vinsj kablen, er bare litt større enn mellom trinsehjulene, også på andre siden av bjelken må hullet være litt lengre ned siden vinsj'en ligger på 4x4 ramma. brukte hullsag for å få fine gjørner, tror det var 30mm hullsag jeg brukteRikskringkastingen wrote: Hvordan har du gjort det?

takk jakob.jakob wrote:Detta ser jo flott ut! Stå på!