Ender vel til slutt opp med å kjøpe nye dekk med ekte white sides
Kona kom hjem fra butikken igår, hun er jo bruker og interiørdesignansvarlig for Baronen, og hun lurte fælt på en slik rar ulenede lyd "baki der" på turen hjem, ved oppstart hørte jeg med èn gang hva det var, har hørt den før...

Nok en utrydningstruet silikonmark i fella, denne gangen fikk jeg også fanget noen "flak", som viste seg å stamme fra bensinpåfyllingshullet (lakk som flasser). Hadde reservefilter så det var ikke stor jobben å bytte.
Har ennå ikke funnet et filter med større diameter på stussene, men helt sikkert er det at forfilter kommer jeg til å ha for all framtid dette for å spare bensinpumpa jobben som hurtigmixer og kompostkvern, alt som havner i tanken vil uungålig tilslutt havne i pumpa (uten forfilter).
Ps. Dere begynner antageligvis å bli like lei som meg av bensinfilterbilder, men dette er jo en slags dagbok over hva som skjer, det som skjer det skjer
Vindstøy:

Veeldig provisorisk løsning dagen før avreise til Tyskland, to lag tykke dobbeltsidig teip for å bygge opp til riktig høyde, så en vinduslist klebet på toppen. Med døren lukket så ble rommet mellom toppen av døra og takrenna tettet. Måtte smøre på silikonolje for at lista skulle smette på plass ved lukking. Vindstøyen ble kraftig redusert! Her må det lages en mer permanent løsning, satser på å finne en bedre listeløsning som varer.