Kjør på med mere trykk! Her lades det ca 1 bar...
Skal prøve å bytte LDA'n da jeg tror det er en liten lekkasje der...

Tror ladekjøleren må på plass hvis jeg skal lade såpass... Men det kommer.Sunshine wrote:Blir nok bra dette:)
Kjør på med mere trykk! Her lades det ca 1 bar...
Skal prøve å bytte LDA'n da jeg tror det er en liten lekkasje der...Må prøve å få til kaffe i løpet av høsten:)
Håper det kommer noen bilder her etterhvert også, slik at vi får sett framgangen.OddN wrote:Da er dagens Trailmaster-økt over. Har montert fjærer og dempere bak. ...... Målt fra hjulsenter til hjulbue er det nå 52cm mot før 47

Takker. Rapport kommer.Bugman wrote:Blir bra dette, Odd!![]()
Du får skrive noen ord om hvordan du synes blir å kjøre med.
Kan du lure med et bilde av Electra'en i bakgrunnen av ett av bildene av T3'en?

Ja, det er det. Det var en eller annen som fikk trøbbel hos biltilsynet med godkjenning pga. det . Var det rundt 43cm som var kravet ? Jeg har kjøpt meg et firkantrør som skal tilpasses et orginal hengerfestesånn at jeg kan bruke amerikansk, demonterbar drop kule.OddN wrote:
Lurer også på om det er noen krav i Norge til hengerfestehøyde... Foreløpig måling antyder en avstand fra bakken til senter kule på 57 cmLangt over det angitte målet i Trailmasterpapirene... Tror ikke jeg skal prøve å trekke hverken Hacienda eller Landhaus med denne
Men en egen dedikert "offroadhenger" kunne kanskje vært noe...
Har den amerikanske samme kuledimmensjon, eller er den større?Tur-Bo wrote:Jeg har kjøpt meg et firkantrør som skal tilpasses et orginal hengerfestesånn at jeg kan bruke amerikansk, demonterbar drop kule.

Kommer til å kjøpe den hos Artic truck i Drammen, så regner med at det har Norsk standar .Viljar wrote:Har den amerikanske samme kuledimmensjon, eller er den større?Tur-Bo wrote:Jeg har kjøpt meg et firkantrør som skal tilpasses et orginal hengerfestesånn at jeg kan bruke amerikansk, demonterbar drop kule.

Sunshine wrote:Good
Hadde du holdt ræva i ro der du tidligere bodde, så hadde jeg kommet på kaffe i dag...
Har vært en aldri så kjapp tur i Bodø...

Åhh...Hvis du har mulighet for at ta bilder av hvor de forskjellige lister skal sitte ville jeg være meget taknemmelig.OddN wrote:Har begynt på interiøret.
Listene til sidepanelene er poppet fast, bagasjerollo er montert. I morgen blir det montering av festene til bordet.

Det finnes enn pdf her en plass, som inneholder alt av mål man trenger for jobben. Skal se om jeg ikke har den filen på harddisken...Chewie wrote:Åhh...Hvis du har mulighet for at ta bilder av hvor de forskjellige lister skal sitte ville jeg være meget taknemmelig.OddN wrote:Har begynt på interiøret.
Listene til sidepanelene er poppet fast, bagasjerollo er montert. I morgen blir det montering av festene til bordet.
Mattias
Hvis det er disse du tenker på:Chewie wrote:Åhh...Hvis du har mulighet for at ta bilder av hvor de forskjellige lister skal sitte ville jeg være meget taknemmelig.OddN wrote:Har begynt på interiøret.
Mattias