Tror jeg har fått en del luft i systemet, men skal ikke denne motoren være selv luftene??
Noen triks for å få start på den igjen?
Leste litt om at man kan fylle diesel rett på pumpa men hvor gjøre man det?

Dere kunne ikke ha lagt ut siste oppdateringer FØR SCC da, så hadde jeg kjent igjenn bilen og fått slått av en prat. Jeg stod jo ved siden av den og så inn i den, uten å helt kjenne den igjenn. Fin bil. Manglet bare noen klosser under de venstre hjulene, så hadde den stått mer rett. Kan være helt enig i at dere hadde den aller beste utkikken på SCC ja. Vi fikk derimot en god kikk på og prat med Bobben, den hvite Westfaliaen som stod ved siden av dere.4x4syncro wrote:takk takk, er stor fornøyd med roofracken.
Var en tur på scc som var og da kjørte vi bare opp ved siden av stripa også satt vi oss bare på taketbeste utsikten ever
![]()
Har forøverig gjenomført turen med gutta som gikk til tyskland.
må bare få bildene som ble tattså kan jeg komme tilbake med mer info
![]()
her er et bilde fra nurburgring

Sunshine wrote:Er det disse spacerne du har kjøpt? :
http://www.gowesty.com/ec_view_details. ... parent_id=
Ser det står til 2 wd, men lurer på om det er de samme som skal brukes på Syncro...?
Hva er det som ikke passer med spaceren, og hva må tilpasses? Mye tilpassing?
Snodig at ikke passformen er som den skal... !

Hehehansstef wrote:Kan ikke se Syncroen på bildet fra prekestolen....Husket du håndbrekk?

Tror ikke jeg har bruk for de lengre så de kan du få kjøpeChewie wrote:Du er vel ikke interessert i å selge meg reg.reimbeskyttelsen fra AAZ'en? Altså de to plastlokk..
Mattias