Vidvandre - ny bil

T4-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1991-2003)
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Re: Vidvandre - ny bil

Post by Rudeboy »

-Jo, jeg så det da jeg søkte dem opp - får vel svar mandan/tirsdan med pristilbudet fra dem. Da tar jeg Californiaen, reise for meg & jentungen, innbo samt veteran-Vespaen.

Siden jeg er såpass i godt driv med å finne ut hvor penga skal hen, så mumla jeg og brodern om Danmarkstur etpar uker før jeg reiser til Nijmegen.

To store og to små i Californiaen, utreise sistehelga i juni med antatt Stenaline til Frederikshavn. Fire dager på Skiveren camping, blir et bra gjensyn men denne gang har vi med sykler slik at vi kan la bilen stå når vi skal på nærbutikken eller til stranda (kommer nok strandbilder, kjenner jeg meg selv rekti).

Deretter tre til fire overnattinger ved Billund og to dager inne på Legoland. Like greit mens man er der.

Djurs sommerland med tre-fire overnattinger og så tilbake mot Skagenområdet for de siste to-tre nettene og så båten hjem kvelden før jeg kjører inn på Kielferga for å dra til Nederland.

Ser ut for at prisen for todagerspass for to store og to små både i Legoland og på Djurs sommerland samt alle overnattinger, båt med utvendig lugar & måltider kommer på rundt 10.000,-.
Da kommer omlag fire dieseltankinger i tillegg samt noe overdådighet i form av "lese bok" som jeg kallte Tuborg for da vi snakka om hva vi skulle gjøre mens jentene lå oppe og snorka :lol:

Så nå må jeg skaffe kapital til min skjerv av kaka men også få på plass markisa og anskaffe side- og frontvegg slik at man kan bo i teltet og sove i bilen.

Forslag til leverandører som kan levere Reimo/Thule/Branderups markiser og fester på mer hjemlige strøk tas imot med takk. Da snakker jeg om forhandlere som kan montere denslags på T4b, og ikke bare levere delene for de får jeg akk, så meget rimeligere på kontinentet som det er 8)

EDIT - ser ut for at jeg ikke trenger dra langt for å finne tak i Sønnakbatteri for å bytte ut fritidsbatteriet med, importøren holder hos i motsatt ende av gata jeg bor i 8)

EDIT II - dere trenger ikke anstrenge dere med å forsøke ramse opp leverandører av Thuletjafs, via en ELENDIG Thulesajt kom jeg fram til at Thule proklamerer Thorsov bilrekvisita på Storo som "Thulespesialister" så da skal de jaggu få vist seg og demonstrere sin ekspertise i å få fatt på slike skinner som skrus fast i siden av Westfaliataket slik at jeg etterpå kan velge takstativ til bilen 8)
Eneste aber før jeg stikker dit, er "hvor tung er takboksen min" men det får vel ei normal fiskevekt vise - de går vel fra 18kg og til tre-fire tonn, slik som jeg fisker :D

Det burde duge for å gi svar på hvor tung takboksen er.
Last edited by Rudeboy on 02 Feb 2013, 11:28, edited 1 time in total.
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Lite prosjekt på gang, dvs i startgropa :

jeg ønsker bytte ut spylertanken, dels fordi mindre enn fire liter er latterlig på en spylertank når SAMTLIGE leverandører av spylervæske leverer i firelitersdunker :lol:
I tillegg ønsker jeg meg lyktespylere for så lenge kryddervogna til anbuds-"vinnerne" (svindlerne) er ute og lager sørpe av snøen, legger dritten seg på lyktene under kjøring.

Siden man har plikt å holde sitt kjøretøy i teknisk god stand, trekker jeg dette dit at å holde lyktene i en slik stand at de ikke smusses ned til parkeringslys-styrke underveis :wink:

Etter hva man finner på svenske fora om deler, ser det ut som at en god tank også har pumpe påmontert, og da mangler jeg jo bare armerte slanger (legge varme på den, tro?), to spylerdyser m/holdere og et slikt "brett" over frontfangeren som spylerne står montert i. Driter i hvilken farge det brettet har, siden man kan male sjøl når man skal skru ihop detta :D

For øvrig - http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php ... 86#p245686 her er bl.a link til delelageret, samt litt til.
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Var innom Thule-"spesialisten" Thorsov bilrekvisita idag for å se hva skinnene som skal "erstatte" takrenner på Westfaliataket heter og koster.

Fant ut, de kommer i par og kalles Thule 542 og koster nesten ÅTTE HUNDRE for paret ! :shock:
Da tror jeg at jeg retten og sletten rekriverer slikt via alternativ forhandler, slik at man på fornuftig vis kan unngå "spesialist"-tillegget :roll:

I tillegg fant jeg ut av lastestativ for hengerkula, modell 949 tar hele 60kg alt avhengig av hengerfestets egenskaper (står 45kg i diverse kataloger). Bra! Jeg begynner bli lei av å måtte bære ut tjafs bare fordi senga skal slås ned :lol:

Så etterlyste jeg vekttall for lastestativ, for føtter, for takgrind Xplorer i de to største versjonene samt for lastestativet for hengerkula (949).
Må jo vite hvor mye jeg kan ha på taket når det er godkjent (uten påføring i vognkort) for 50kg, en kano eller tilsvarende burde det jo la seg gjøre å slenge opp.

I bakenden av bilen vil jeg stroppe og lenke fast min største Zargeskasse for å ha kjøkkenet der, jeg liker ikke tanken på egg & bacon gjennom en sesong skal sette seg i tekstilene inne i bilen :wink:
Det hører med til historien at jeg småpønsker på å anskaffe Fiammas sykkelstativ for bakdør - jeg har jo bakluke, men jeg har også swing away spare wheel carrier (også kjent som reservehjulsholder, Yngve...) og da må man gå for nisjeprodukt for å kunne henge på sykkelstativet på bakluka.
Enten for å holde sykler eller for å holde min mellomstore Zargeskasse, sykkelstativene skal gjerne holde 60kg, de også (uten at jeg skal kjøre med 2x60kg bakpå, sånn nødvendigvis).
-Nevnte jeg at jeg er lei av å flytte kolli inn- og ut av bilen ifm med camping ? Jeg er virkelig det :D
Men til alle fordeler så er barnesetet nå flyttet fram, før sto det bakovervendt og i baksetet slik at ting måtte flyttes rundt før man kunne slå ned/opp senga. Nå er det vel mer et spørsmål om hvor bagasjen plasseres som avgjør om noe må ut før kvelden.

Men i og med at jeg ikke skal ha steikos inne i bilen, går kjøkkenkassa bak - så snart det lar seg gjøre :wink:

Men dette blir ikke idag, nå gikk bestilling på spylertank til Sverige så da avventer jeg å anskaffe tjafs for utsiden av bilen til etter at jeg har ordnet innsiden(e) (motorrommet og kupé) fiks ferdig.

Ut over det ? For tiden får jeg testet syncroen hver gang jeg kjører, det er null brøyting fra disse som har haiet til seg anbudet fra Oslo kommune i nabolaget. Jeg klarer meg, men det er etpar snø/iskanter som tar borti kanalene på bilen så jeg har sågar vurdert stikke bort i leieboden og hente All Terrain-skoene for å se hvor mye opp jeg kommer ved å gjennomføre lyttetesten når jeg kjører over iskantene :D

Avventer også svar fra Arctic Trucks Norge på deres priser og hvor mye de tar for å montere "det som er" å finne i prislista hos Autoseikel.de - opp og det med understellsbeskyttelse, er planen.

Just Kampers skulle komme tilbake med prisforslag til seks 16-tomsfelger, det er over en uke tilbake siden. Kan godt tenkes jeg holder meg på 15-toms siden 16-toms er så "vanskelig" å finne tak i. Drawback er jo at de felgene JK snakker om, er fabrikknye stålfelger etter produksjons-spec fra VW.
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

Rudeboy wrote:Var innom Thule-"spesialisten" Thorsov bilrekvisita idag for å se hva skinnene som skal "erstatte" takrenner på Westfaliataket heter og koster.

Fant ut, de kommer i par og kalles Thule 542 og koster nesten ÅTTE HUNDRE for paret ! :shock:
Da tror jeg at jeg retten og sletten rekriverer slikt via alternativ forhandler, slik at man på fornuftig vis kan unngå "spesialist"-tillegget :roll:
Sånner fester som skrus på siden av taket har jeg funnet en del av på skroten. De står gjerne på ford courier og andre kassebiler. :D
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Here we go, da snakker vi om Thule 542 ?

Bor jo i andre enden av Brobekkveien som sjølvaste Brødrene London holder hus i :wink:
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

Rudeboy wrote:Here we go, da snakker vi om Thule 542 ?

Bor jo i andre enden av Brobekkveien som sjølvaste Brødrene London holder hus i :wink:
Ja vi snakker om Thule 542 , men brødrene London er ikke hva de var. :lol: Tror jeg fant tre sett oppe ved elverum. Plukket de med meg, men er ikke sikker på hvor de er nå. Bortsett fra et som Doka84 har oppe ved lillyhammer.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Da var man påmeldt årets Bullidays, ifjor var jeg nummer 161 som rakk påmeldinga - av 530'ish biler. I år ser det riktig så greit ut, jeg ble nummer 18 i rekka.

De opererer med en tredelt påmeldingsordning - først organisatorene, deretter dem som står på mailingliste og så (fra og med idag) åpent for alle og enhver. Grei løsning, syns jeg.

Jeg tar sikte på å dra fra Oslo torsdag 2. mai, kjøre fra Kiel såsnart ferga er iland fredags tidlig formiddag. Mener det er 1000 man slippes ut, Stenaline fra Göteborg slipper sine 0900 om det er av interesse å ligge 60 min tidligere på Autobahn :wink:

Jeg har som mål å enten få blendet av EGR-ventilen før avreise ELLER få det gjort/bistand til å gjøre det selv der nede. I motsetning til ifjor vil jeg kjøre på "asfaltdekk" ned og opp, ifjor var det no BF/Goodrichsa som sto på - ser finere ut men ikke ideelle sko for Autobahn.
-Tanken er å se hvor mye mindre fuel jeg bruker på asfaltdekk ift All Terrain.

Så får jeg se om jeg kommer så langt at jeg enten har fortelt eller markise på bilen der nede, da.

-Det store spørsmålet er om jeg, etter å ha tatt Bullidays og Busfestival da skal avslutte treffkalenderåret med Vanfest eller Wietzendorftreffet ?

Wietzendorf var flott, passende avslutning i rolig lag (om man bor 5min unna sentrum av treffsajt) men jeg vil tro britenes evenement er nokså greit, det også - selv om de stjeler andre treffnavn, da 8)
Regna jeg meg ikke fram til kostnadsestimat på ca. 6.000,- utenom mat/tilsvarende til Vanfest tro...? Overkommelig om man henger i.
Husker ikke hvor mye det kostet for Wietzendorf, men jeg tok Stenaline fra Göteborg ifjor - får se på hva Colorline skal ha istedet, i år.

Jeg kommer ikke til å delta på fjastreff rundt om kystlinja her hjemme i år, endel ufokuserte arrangører som har "litt å hente" før treffene kommer opp på standard. -Dette selv om det var gøy og jeg skal tilbake til dem alle ! Da har jeg slett ikke siktet til Tinn, det er som det skal være, det - se på utlendingene, de ville aldri returnert om ikke ting var godt nok :D
Sparer reisepengene til Bullidays og Busfestival, så har jeg en tur til UK i april jeg skal på, Nijmegen med Colorlinetur og etterpå Busfestivalen - krever sitt av en fattig stakkar :lol:

Pikebarnet blir med til Berlin Busfestival, jeg må se an om jeg kan ha henne med på andre utenlandske treff. Det er ikke de store kostnadene å ha henne med hva reiseutgifter angår, og maten er heller ikke så mye i forskjell men det er en vesens forskjell i adming & ikke minst - aktivitetene hun eller jeg kan delta på.

I Wietzendorf har de badeland på campingen og dit skal vi, om hun er med. I Busfestival har jeg oppblåsbart og "verboten" badebasseng hun kan bade og kjøle seg ned i så lenge badebassenget er i skjul og dekning fra de utskremte som passer på at grunneier ikke blir "sint" :roll:
På Bullidays er det sanitæranlegg på campingplassen, på andre siden av innsjøen de har bygd på tomta (do på container på treffsajten av campingplassen, heldigvis) så det blir vel minst en tusle/sykkeltur dit, tenker jeg.

Har ikke fått svar fra Arctc Trucks Norge på pris for heving & montasje av understellsbeskyttelse enda, kunne vært greit å slippe kjøre ned til Sør-Tyskland for å få jobben gjort, ja. Får spørre dem om igjen i.l.a uka som kommer nå.
t21500
-
-
Phone: 9081tjueen99

Post by t21500 »

Om du ikke rekker å blende egr-ventilen, kan du i allefall ta av vacuumslangen til denne og tette med en skrue. Dette gjør (nesten) samme nytten, men enkelte ventiler slipper eksos i gjennom likevel, da de ikke tetter helt. :)
Pål Strand
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Bra tips, kan jo teste det påvei sørover på Autobahn, så ser jeg etter forskjeller :D
CarlOt2
-
-
Car: T1, 3 og 4 +Golf1

Post by CarlOt2 »

Rudeboy wrote:Var innom Thule-"spesialisten" Thorsov bilrekvisita idag for å se hva skinnene som skal "erstatte" takrenner på Westfaliataket heter og koster.

Fant ut, de kommer i par og kalles Thule 542 og koster nesten ÅTTE HUNDRE for paret !

Jeg fikk kjøpt disse billigere hos min lokale www.Mekonomen.no ;) (skal se om jeg finner kvitteringen)
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Å, jada, jeg skal innom flere "spesialister" og Mekonomen gir i det minste VACN-moderasjon på disse breddegrader.

Men finn kvitteringa så veit jeg hvor prisleiet hos dem er hen. Åndsvake priser, dét er vi gode på :lol:

Hva sommerens eskapader angår, dersom jeg nå får kommet meg ivei til Edersee og Bullidays så mener tyskerne jeg skal campe med at jeg er den som ankommer først - artig å kunne fritt velge plassering i "der Syncro Corner" 8)
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Hm.

Både Arctic Trucks og Just Campers glemte meg denne uka. -Vel, det er for så vidt gjensidig, jeg kunne jo spurt om de hadde kommet fram til noe svar på det jeg lurte på :wink:

Hva JK og 16-felger angår, så har jeg ett sett på fire stk i München på hånden i skrivende stund, trenger å få årna forumtransport til Bullidays så er de i hende. Da mangler jeg riktignok etpar felger for reservehjul, men sånt kan årnes i etterkant.

Dersom ikke Arctic Trucks kan skru på T4 får jeg sette av kapital og tid for å få bilen ned til søndre Tyskland for å la Peter Seikels folk gjøre jobben - og da er man "rett ved" München, så i tilfelle kan jeg like greit stikke innom felgselgeren :lol:

Dette her, forresten, er årsaken til at jeg har reiselyst og -trang :

http://documentarystorm.com/the-silk-road/

En serie som gikk på NRK da jeg var pøyk oppe på Fauske, satt klistra til skjermen og fulgte med som bare det. At det tok filmcrewene ti'ish år og kostet dem rundt regna 50 millioner 1980-USDollar, det hefter ikke.

Og i den anledning kan jeg påpeke for eventuelle interessenter at det finnes ikke én ruteplanlegger som evner strekke blå strek på kart fra Istanbul til Xi'an, den gamle hovedstaden i Kina som TV-serien starter fra på sin ferd til Roma.

Jeg hadde trodd at selveste Google ville fått det til, men dengang ei. Det går fint an å tegne blå streker inne i Kina og selv Myanmar og Butan "går an" å kjøre i om man skal tro Google Maps.

Får sjekke etpar til, har ikke kommet til ViaMichelin engang så her er det bare å plukke interssante waypoints til pensjonisttilværelsen om 25 - 30 år fra nå :D
Kommer ikke til å sitte på ræva på kjøkkenstolen og legge kabal, nei.
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

-Gah... :roll:

Skulle hente pikebarnet istad, og tusla ut til bilen som har stått etpar dager. I ren latskap, eller fordi jeg undervurderte den fislete mengden snø på frontruta så fyrte jeg iganhg bilen og slo på vindusviskerne.

Det ble minimalt med bevegelse før sikringa blåste, og for de som står og lurer på hvor stor den er og hvilken plass den har, så er det sikring nr. 5 på 15 ampére.
Koster 12,- på Statoil.

Alt i orden nå :wink:
CarlOt2
-
-
Car: T1, 3 og 4 +Golf1

Post by CarlOt2 »

bare fordi du har Syncro så er ikke nødvendigvis vindusviskerene dine mer forberedt på snø enn på en 2wd.. ha ha :P
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

-Jeg kunne ha sverget om at både Tyskerbrakka og Kakemonsteret hadde mer umpf i draget, når det lå snø på ruta.

Og at sikringa skal ryke ? -Uhørt!

Vel, det er vel bedre at den ryker enn at viskermotoren gjør det, skulle jeg tro :D
Jørre
-
-
Car: T4 Transporter Syncro,
Phone: nittisøttentolvti

Post by Jørre »

kansje du kan få deg en kraftigere viskermotor :mrgreen:
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link :)
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504

Jørn
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Noen nye ting (bortsett fra at du ikke gidder røske laus viskera osv...etc.) som skjer med selve bilen Yngve?

Har du montert noe nytt interessant stæsj som du bare må legge ut bilder av?? :)

Gode idéer er til for å stjæles, vettu!
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Kommer når det "er noe", veit du 8)

-Ikke ferdig med innflyttinga enda, rekker vel starte opp etter vinterferien med "noe".
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Har etterlyst svar fra Arctic Trucks, samt konstatert at etter at Oslo kommune sluttetbrøyte da vi sist hadde blå regjering så har jeg slitt vekk antirust-gugge på begge kanaler på Vidvandre.

Har rett og slett ikke god nok bakkeklaring for å unngå hardpakka snøkanter inn fra farbar del av veien til fortauskant :roll:

Nevnte i januar at jeg vurderer sko om bilen til å ha All Terrainskoa på - de er (pr idag, hører dere det Arctic Trucks - pr idag!) for høye (rulleomkrets, you know) for å kunne ha lovlig på bilen pr idag.
Jeg vurderer ha de på til kommunens utskremte har vært forbi gata jeg parkerer i, for å heve bilen noen cm til og forhåpentligvis slippe skrape i lakken på kanalene :roll:

Oppdaga ett punkt rakt ned på kanalen på høyresia mellom skyvedør og passasjerdør, den var ikke der i sommer :? Og jeg har rikelig med boblerust ved dørfestet til førerdøra.

"Noe" ble gjort på bilen etter en kollisjon og dette "noe" kan ikke ha inkludert god antirust- eller lakkjobb. Såpass er sikkert. Får høre med ham jeg kjøpte bilen av hvor antirustjobben på understellet ble gjort, den er lovende (bortsett fra der jeg har skrapa vekk antirustgugge vha Oslos gater, that is :wink:

Nå vet jo jeg prisen hos Møller for å ta rust over frontruta, så jeg får hive på noe stabiliserende på kanalene og se nærmere etter i dørkarmen på førersia når varmen kommer til landsbyen. Frykter noe må utbedres der, ja :roll:
Får vel slå på stortromma og ta av forskjermer for å inspisere tingenes tilstand der, ser jo for meg å beholde bilen en tid, ja :D
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Har fått organisert forumtransport fra selgers sted i München til Bullidays for mine fire stk 16-toms stålfelger til min turvogn :D

Jeg kan i samme slengen tilby forumtransport fra Edersee/Bullidays til Oslo, om noen får fraktet mindre objekter dit. Alt som trengs er at avsender finner meg ved min bil :mrgreen:

I bytte mot etpar avdelingsmerker & en sixpack med Ringnes, da :lol:

Igår ville Arctic Trucks vite VIN på Vidvandre ifm min forespørsel om hva de skal ta for deler & jobb for å få hevet bilen 4 tommer, montert understellsbeskyttelse under motor, drivstofftank og bakaksling samt kalibrert speedometeret iht 215/75R15 (eller tilsvarende i 16-toms, selvsagt). Så da har de i det minste snakket med Autoseikel og begynt vurdere om T4 er "ny nok" bil for dem.

Imorgen må jeg jaggu flytte bilen fra gateparkerings fordi ISS, som har anbudet på snørydding (sic) i Oslo, kommer forbi med etpar traktorer og skal brøyte veien bilen er parkert i.
Det kom som en bombe, jeg trodde ikke de rakk den gata før i august...
Jørre
-
-
Car: T4 Transporter Syncro,
Phone: nittisøttentolvti

Post by Jørre »

Da håper jeg du tar noen bilder av snøbrøytinga Yngve :)
Leeeenge siden det har vært fotos her :mrgreen:
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link :)
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504

Jørn
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Ikke akkurat meg som skal brøyte, hvorfor vil du ha fotobevis av hva kommunens kontraktører "driver" med i en prosjekttråd ?
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Post by Buss Marius »

Du er heldig du, en gate de skal brøyte i. Det hadde vært et sted å bod det.... Her kommer det vel ikke noe kommunalt før gatefeingen før 17mai. For noen år siden klarte de å glemme det også.
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Rudeboy wrote:Ikke akkurat meg som skal brøyte, hvorfor vil du ha fotobevis av hva kommunens kontraktører "driver" med i en prosjekttråd ?
Jeg tror bare at Jørre mener at alle typer bilder; er bedre enn ingen bilder...

Så siden det er en stund siden, Yngve....Hiv nå ut et par bilder i forskjellige situasjoner/sammenhenger.

Om det er i ny-brøyta gater eller, oppi en "sny-dunge", spiller keine kasserolle.. :mrgreen:

Mobilen har du jo i lomma, så... Så "dokumenterer" du det du skriver om av problemer/utfordringer og gledelige hendelser... og morsomme situasjoner...ikkje sant!! :roll:

Vi vil ha bilder av Go'-vogna!!
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

Har jeg glemt nevne at jeg er tre PC'er senere enn "sist" ? Om så er beklager jeg det.

Det ligger fem-seks tuisen bilder på de to+ PCer som ikke virker pr idag og skulle jeg - mot formodning - få en av dem operativ igjen - noen sinne, så vil jeg umiddelbart forsøke spre fotos til andre steder enn harddisc.

Dette er ikke forumet ukjuent.

Så... poenget var ?
Post Reply