De aner ikke hva som har truffet dem før hjula detter av, er jeg redd.Bugman wrote:Skal tru når Vegvesenet slutter å tru på at salt er fine saker for sikkerheten??
Når vi som har i stykker saker og ting opplever slike ting, hva da med den jevne billist?
Men ikke putt på mynten om salting... Det hadde hjulpet voldsomt om man reduserte saltforbruket tilbake til nivået fra 90-tallet, men dessverre settes det nye rekorder hvert år. I 2011 ble det brukt 4 ganger så mye salt som i 1994, har ikke sett årets tall. Det paradoksale er at det er dødsulykkene som brukes som argument for massiv salting - mens 3/4 av dødsulykkene skjer i juni, juli og august. Go figure...
Men jeg klarer liksom ikke la være å kjøre den på vinteren heller, kjøreegenskapene er alt for bra til det...
Ble litt mer omfattende enn umiddelbart planlagt, men jeg prøver å gjøre det så det holder noen år når jeg først er igang. Men før eller siden kommer Kengu til å trenge en full stripp og en mengde sveisedeler, det er litt mye kjeks her og der. Men da skal jeg ha råd til å sette bort mye av jobben.Bugman wrote:Kjekt at ting går fremover, Joachim!![]()
Blir nok bra å få (flere) ting i orden, ja!
Benytter anledningen til å ønske god T3-sommer til deg og familien!