Hvis du ikke allerede har satt inn igjen varmeapparatet, så finnes (fantes?) det noen Clips som skulle benyttes langs flensen ved sammensetting igjen!
Bare sånn hvis noen evt. skal bytte noe der ...igjen!

Det er asfaltgummi så den tar ikke opp vann. Jeg hadde ikke klemt opp noe skumgummigreier sånn uten videre.Rapidspeed wrote:skeptisk til isolasjon som kan holde vann oppunder der... vinterstid er det der fukt setter seg når du varmer opp bilen..

Akay..... var vanskelig å se på bildene...VonZu wrote:Det er asfaltgummi så den tar ikke opp vann. Jeg hadde ikke klemt opp noe skumgummigreier sånn uten videre.Rapidspeed wrote:skeptisk til isolasjon som kan holde vann oppunder der... vinterstid er det der fukt setter seg når du varmer opp bilen..

Jeg så noe om det i ei av bøkene... Men da hadde jeg allerede bestilt deler. Nå kommer jeg nok til å montere igjen uten slike klips. Litt usikker på hvordan jeg kommer til å gjøre det. Forrige eier hadde brukt polycement, og det var egentlig ganske greit å få fra hverandre.Bugman wrote:Janton?
Hvis du ikke allerede har satt inn igjen varmeapparatet, så finnes (fantes?) det noen Clips som skulle benyttes langs flensen ved sammensetting igjen!
Bare sånn hvis noen evt. skal bytte noe der ...igjen!

Vi sto faktisk og diskuterte å isolere på det viset også. Men vi kom frem til at det er så mange kronglete plasser vi ikke uten videre får isolert. Og da blir det fort at de plassene mater skumgummien med vann.Rapidspeed wrote:Akay..... var vanskelig å se på bildene...VonZu wrote:Det er asfaltgummi så den tar ikke opp vann. Jeg hadde ikke klemt opp noe skumgummigreier sånn uten videre.Rapidspeed wrote:skeptisk til isolasjon som kan holde vann oppunder der... vinterstid er det der fukt setter seg når du varmer opp bilen..

Jøss, må si du har god peiling til å være så ung. Men... er det lov å gifte seg så tidlig i Norge da du?

ducce999s wrote:Ja ja, barnearbeid på Jæren ja. Hardt å bo på vestlandet B-)
Her på det dypt religiøse Vestlandet er barnearbeid og barnebryllup en del av det dagligeAlf Torp wrote:Jøss, må si du har god peiling til å være så ung. Men... er det lov å gifte seg så tidlig i Norge da du?

narle wrote:Den dashbordlista sitter vel med noen klips,mener jeg å huske.Kanskje du kan tilpasse kartbordet i stedet?Skjær vekk så den får samme fasongen som lista.
Jeg kikket litt på å tilpasse kartbordet. Hvis jeg skal kappe og tilpasse det til lista, blir det ganske skranglete etterpå. Det er todelt, og mye av styrken ligger i akkurat den knekken jeg må kappe vekk for å tilpasse til lista.Bugman wrote:Hei, Janton!
Stemmer som Jarle sier!
Men du kan ikke bare benytte hele dashen fra en C eller en Transporter?
Jeg tok en titt på en av de andre, og der står de helt likt som her. Er kanskje tanken at de skal ta seg av yttersidene av frontruta? Skal se på noen av de andre også. Hvis alle står likt, er det nok rett her også.Bugman wrote:Og de utluftningene skal vel blåse mot ruta, ja!