Div deler MÅ HA!

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Yeti-man
-
-
Car: 1988 TD T3

Div deler MÅ HA!

Post by Yeti-man »

Håper noen kan hjelpe meg med:
- vifte motor/hele vifteanlegget til frontrute
- Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs?

Snart som mulig. Kontakt mobil 48047671 eller e-post tor-stale.hansen@outlook.com
Renax
-
-
Car: T3 coach 1,6td
Phone: 48355105

Re: Div deler MÅ HA!

Post by Renax »

Yeti-man wrote: - Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs? (fjernlysa vil ikke bli på når jeg trekker i hendelen, må holde den inne..)
I fare for å vere frekk, (og det er isåfall ikke meningen): du må slå på kjørelys manuelt med bryter før du kan sette over til fjernlys. Om du har automatisk kjørelys og bruker det så vil det oppføre seg akkurat slik du beskriver.

Har forsåvidt uansett det du trenger, men viftemotor og slikt er store greier, sikkert noen som har dette nermere deg:-)
vwcoach
-
-
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024

Re: Div deler MÅ HA!

Post by vwcoach »

Renax wrote:
Yeti-man wrote: - Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs? (fjernlysa vil ikke bli på når jeg trekker i hendelen, må holde den inne..)
I fare for å vere frekk, (og det er isåfall ikke meningen): du må slå på kjørelys manuelt med bryter før du kan sette over til fjernlys. Om du har automatisk kjørelys og bruker det så vil det oppføre seg akkurat slik du beskriver.

Har forsåvidt uansett det du trenger, men viftemotor og slikt er store greier, sikkert noen som har dette nermere deg:-)
Bakstykket til tenningslåsen som er problemet her 8)
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Post Reply