men alt har sin ende. Her er litt opplysninger om bilen. Den har hatt 1 eier før meg, og var første gang registrert i 2002. Dette er en importbil, og kjørelengden er i øyeblikket 199 600. Bilen har Callifornia innredning med vendbare seter foran, gasskomfyr, vann og kjøl. 4 sitte/liggeplasser. Med bilen følger telt, sykkelstativ (4 sykler), sommerdekk på 16" alufelger og piggfrie vinterdekk på 15" stålfelger. Bilen har tilhengerfeste. Motoren er en ACV 102 Hk TDi. Det er også 220V tilkobling på denne. Bilen er i god stand, men har defekt eber til kupévarmer (defekt vifte). Skifte av registerreim bør gjøres innen 10 000 km. Bilen har hatt jevnlig ettersyn, og slitte deler er byttet fortløpende. Siste periodiske kontroll (EU) var mars 2014. Det ser ikke ut til at det er mye rust på den.
Det er vanskelig å finne noe sammenligningsgrunnlag for å prissette denne. På finn fant jeg bare en T4 california. Denne hadde litt mindre kjørelengde enn min, men prisforlangende var skyhøye 190 000. dette er nok ganske urealistisk.
Så jeg spør kloke hoder her inne på forumet om hvor jeg bør ligge meg når jeg annonserer den på finn om et par dager.
Her er bilder av bilen: