Er dårlig på å selge ting har jeg hørtBrurud wrote:hvis du mot formodning ikke skal bruke det Club joker emblemet kunne jeg trenge det til min
Er alltid mulig å snu en dårlig trend har jeg hørt. Sku hilse tilbake4x4syncro wrote:Er dårlig på å selge ting har jeg hørtBrurud wrote:hvis du mot formodning ikke skal bruke det Club joker emblemet kunne jeg trenge det til minmen du får hilse faren din fra meg

Det hadde vært rått og fått til. Jeg har prøvd å spørre PZwo om slik dokumentasjon (eller det var vel 8x16 et11 jeg spurte om) men da sa de at de ikke hadde noe på dette... men det sa de jo først om de papirene jeg til slutt dro ut av de om 7+9x16 på Coachen og, så hvem vet. Verd å mase litt.4x4syncro wrote:Satser nok for 205 men etter at du viste at pzwo kunne levere syncro 14" med 16x9 rundt hele så frister jo det veldig å prøve å få til

Needforspace wrote:Hva er det snakk om av endringer for godkjenning da?

Nå har jeg sendt inn en søknad med minst mulig endring fra dagens dato,4x4syncro wrote:Needforspace wrote:Hva er det snakk om av endringer for godkjenning da?
Må ha et annet hevesett og andre dekk/felgermotoren tror jeg skal gå ganske greit å få godkjent håper jeg

Hvor fant du dette papiret med felgdata på?4x4syncro wrote:Da er en mail sendt av gårde til ProjektZwo for å spørre hva de gjorde når noen bestilte Ronal R9 16x9 rundt hele bilen. Får se hvor langt tid det tar før jeg får svar og om jeg får svar.
Har også prøvd å stable en mail til statensvegvensen på beina med godkjenning av motor bytte, hevesett og dekk/felg så blir ikke lenge før denne blir sendt.
Har også kopiert dynamoløsningen til Italjohn med W utgang. Fasinerende lett å få ut signal og turtelleren fungerer nå igjen etter noen år uten liv
Har en liten liste med ting som må gjøres før den vises hos statensvegvesen.
-fikse en løsning på ånding av motoren
-ekspansjonstank til kjøleveska
-deksel over hjernen som ligger plassert der orginal batteriet sto
-batterikasse der batteriet står nå
-bytte til org bærearmer bak.

subwoofer wrote:Regn med å gå til anskaffelse av nedgiring til speedometeret, får hos Maier. Fikk spørsmål på ombyggingsvisning med Frk Jensen om jeg hadde endret rullediameter da jeg skiftet hjul, det er et krav at speedometeret ikke viser for lite - men i hvilken grad de sjekker vet jeg ikke. Når man går til +5% fra 205R16 som allerede er langt utenfor standard +5% kan det hende de henger seg opp i det.
https://busschmiede.de/T3-Syncro-Tachoa ... -1-70-mehr