bilen er opprinnelig en 89' td syncro c buss. når jeg kjøpte den, var motoren kaputt, og det sto en forferdelig hjemmelagd skillevegg bak fører. det var noe hyllesystem baki varerommet og alt var skrudd fast i vegger og gulv med x antall skruer. det eneste som var bra på bilen, var karosseri og drivverk.
det første som ble gjort var å strippe hele bilen innvending. fillete taktrekk, møkkete gulvplater og gummi vil ingen ha. vasket den godt og begynte å legge inn lydisolering og tepper. nytt taktrekk i fleece ble sydd og montert. satt inn "nye" ruter, da de gamle var malt sorte. for øyeblikket står det en campingbenk bak og hjemmelaget seteramme bak fører, sånn at jeg fikk en fake multivaninnredning. svingbare understell på forstolene og stolen bak fører. vippevinduer og elektrisk vindusheis ble også montert.
motoren ble hivd ut og byttet med en 95mod tdk motor
lyd er det også i bilen. for øyeblikket er det 2stk 6*9" i fordørene og 2 stk under baksetet 2*10" i bagagerommetog to forsterkere under forstolene. alt er MDS untatt cd spiller. denne er blaupunkt daytona. skal kjøpe en kraftigere forsterker og kondensator til basskassen etterhvert.
slik så den ut før lakk
etter lakkering
dårlig bilde, men slik ble takstativet jeg lagde
her ser dere da hvordan det ser ut fra soveplassen. det er noen kamerater på bildet. quart festivalen i år.
mer kommer vel etterhvert. nå skal multivan interiør inn. bøylespeil må til. baklukestige skal også komme på plass. sorte felger blir det vel også. det er alltid noe å plukke på, men.