2 ting jeg lurer på idag.
- Veggen som er satt opp inne i min Doka Coupe. Ser at denne i finnes i noen, men ikke alle Doka. Det samme virker som er regelen i 16`. Hva er funksjonen/viktigheten av å ha den? Kun at den stiver opp? Hvorfor er den på min bil, og ikke naboens? Hva er mulighetne for å kappe halvparten/hele?
Har ikke helt spurt om å låne bilde Postmeister, men takk hvis det skulle være godtatt?
- Jeg sitter å funderer hvordan jeg skal få fikset meg noe av en seng i Dokaen. Min tanke er at baksetet kan skyves fram på ramme, og at jeg da kan legge ned bakryggen framover(hengslet i bunn av sete ryggen, slik at baksiden av ryggen vil bli liggende opp), ned på samme ramme(bakryggen må da kortes, og det blir jo nødvendighet for en type overmadrass). Vet at det ikke blir den største senga i historien, men med mulighet for å kappe litt i veggen, nevnt over. Så kan man jo utnytte hele bakplassen, pluss litt innpå sete kassene forann. Noen som har noen andre forslag? noen som har gjort dette før?
Ellers så vet jeg ikke så mye om de forskjellige T3 camping festene. Men tok en rask titt på bilder av de rock and roll festene. (EDIT: Vet ikke om det er rock and roll fester, de som Kjell selger på "Deler til salg"). Gjør de sånn at man bare løfter opp seteryggen, og legger den horisontat i høyden? I tilfelle, hva er muligheten fo rå montere slike "invertert"? Sånn at de tar bakseteryggen og legger den horisontalt ned på en rammen, inntil baksete.
Hør av er?
Mvh.
Hans Chr Gulsvik
Mr. Ønsker Kickass Doka kunne vært ferdig, eller i hvertfall påbegynt.