Kan først takke for alt den nyttige og bra infoen jeg har plukket ut av dette forumet så langt, og kan på forhånd takke for alt den infoen jeg kommer til å plukke ut i årene som kommer.
Jeg har en drøm.
Er i skrivende stund inni i den siste fasen av jakten på en T3 syncro.
Spørsmål 1:
Sikkert dumt, men jeg lurer.
Hva er forskjellene på de forskjellige T3 modellene?
Da tenker jeg først og fremst på Carvelle vs Transporter.
Jeg lurer også på hva som ligger i alle de ander definisjonene jeg har lest her inne, som f.eks. "Doka".
Etterlysning nr 1:
Noen som kan sende noen detaljbilder fra interiøret av de forskjellige T3 modellene, da jeg vil begynne å planlegge ombyggingen av intereiør.
Har store planer om 2 setesett som jeg kan skyve inn og ut, parkett eller stålplater på gulvet, ca 40cm oppbygning i lasterommet hvor en seng/madrass skal legges oppå, og oppbygningen skal kunne bygges om til spisesalong, og brukes til lagringsplass.
Spørsmål nr 2:
Er det noen her som har erfaring med å utvide batterikapasiteten i "vanlige" T3`er ? Jeg har ett ønske om å få installert en laptop til å kjøre musikk, og også kanskje koble til en skjerm jeg kan se filmer/tv på bak i bilen.
Dette var de første spørsmålene jeg hadde, setter pris på alle svar, korte så vel som lange, kanskje helst lange
Hvis man vil si noe utenom forumet, send mer en gjerne en mail til magnus@hamso.com med subjekt: T3 drømmen.
Over og ut!
Magnus Håmsø
Evig syncro fan.