men en ting lurer jeg på, hvor sitter Viskosekoblingen? i diffen foran eller i girkassa? er det kostbart å få byttet væsken i den hvis man skrur den ut selv? den virker perfekt enda, men tenkte å gi den fordiffen en liten overhaling snart. Tror den har litt lavt oljenivå nå, det er ikke oljeflekk under bilen, men jeg ser at den har svettet noe i årenes løp.. er det evt. mulig å fylle ny olje uten å ta den ned?
Syncro Power!
-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Syncro Power!
Jeg var på et arrangement en offroadklubb hadde idag, endel Hiluxer og landcruisere kjørte rundt i trasèer i skauen.. jeg spurte om å få prøve men caravellen min, og fikk lov, 'men på eget ansvar' med et lite flir på fyren.. når jeg var ferdig var det flere av de som lurte på hva i helv.. dette var, og ble imponert når jeg viste at den hadde sperre både foran og bak.. hehe! Klarte de samme trasèene som de andre bilene der med vanlig skilt hvertfall!
Steike så gøy det er å kjøre kassebil i terrenget!
men en ting lurer jeg på, hvor sitter Viskosekoblingen? i diffen foran eller i girkassa? er det kostbart å få byttet væsken i den hvis man skrur den ut selv? den virker perfekt enda, men tenkte å gi den fordiffen en liten overhaling snart. Tror den har litt lavt oljenivå nå, det er ikke oljeflekk under bilen, men jeg ser at den har svettet noe i årenes løp.. er det evt. mulig å fylle ny olje uten å ta den ned?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
www.syncro-bernd-jaeger.de Må være en slags "holy grail" for syncroentusiaster vel...? Eg er i alle fall overbevist og skal kjøre syncro så lenge eg har bruk for 4wd! Gutta i østerdalen flirer litt i sine hiluxer, pajeroer, L300er, L200er, patroler etc. Flir i vei sier nå eg (bladfjærer og stiv ramme, følger det med nyrebelter?)!!
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
Syncroeier
- -

-
Syncroeier
- -

Et kjapt spørsmål til de som kan Syncro: Jeg kjørte ihjel et forhjul offroad her om dagen, hadde reservehjul på lik felg, men med litt annet dekk, er det veldig skadelig å kjøre med dette frem til vintersesongen? ble litt skremt når jeg leste på nevnte webside! er det farlig så setter jeg på vinterhjula med en gang!
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090