Hei Hei
da e det vel på tide å slenge ut noen bilder også har eg vel nånn spm...hehe
har ikke kommet så langt enda med bilen,har fått på dempe matter i veggene og 10cm ull dempe stoff som e utrolig tel å dempe støy og holde varmen i bilen....det med ulla er det att det "lever" og puster veldig bra. har kjøpt inn 7mm kryssfiner fom eg skal lage vegger til og trekke med det som bli finnishen i vogna.
Har kun konsentrert meg om bak i vogna nå,får da fremme siden når det ikke e så jææævla kaldt her oppe i trøndelag. men hadde begynt baki så der måtte eg bare gjøre meg ferdig når eg førsta var begynt. på bildene ser det litt rotete ut men har en plan på hvordan det skal bli når alt er ferdig
Fikk også tak i en 3 seter benk med 3 punkt sikkerhets seler, venter bare på att han som skal sveise om understellet får tid så får eg montert det nesten mitt over hjulbuene og den game 2 seter benken er det bare å snu så sitter dem mot hverandre som en sittegruppe.
blir vel til att jeg bruker alle 3 gamle setene og registrere bilen som 8 seter. men tat ut ener sete etter turen på biltilsynet. kun bruker den som 7 eller 5 seter....alt etter ka eg føle før der og da.
3 er benken eg fikk tak i va slitt så der bli det lagt nytt skumgummi i sete og rygg og derrete trukket med skinn som skal være på alle seter.
nå driv eg å gruble på strøm kabler signal kabler bak til forsterker og 2m/70cm radio kabel pluss hf kabel til den antenna.
Men mitt store spm e det...kor tykk strøm kabel bør eg legge bak i bilen tel det ekstra batterieg eg vil montere der som skal drifte en del radio og forsterker utstyr osv...noen som kan si meg det?? tenkete dette må finnes ut og hvor eg skal legge signal kabel til forsterkern bak i bilen FØR eg legg det nye gulvet...
vel her kjem nånn bilda...
Som mange ser er det rust på gulvet...men heldigvis er det kun etter oppskaping...har pirka i det med stålbørste og det er blankt og fiiint under det lakk laget med rust

men før det kan tas må det bli varmere i været da eg ikke har stor nokk garasje å kjøre inn. Men nå har dere sett litt ka som har blitt gjort siste dagan....
mvh tommy